مسوول بسیج اساتید آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با «بسیج»:
جدیری گفت: مردم زمانی که می‎بینند عده‎ای می‎خواهند موج سواری کنند و از اعتراضات آنها سوءاستفاده کنند چون اصل نظام را دوست دارند نجابت به خرج می‏دهند و کوتاه می‎آیند.
کد خبر: ۸۹۷۵۳۸۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

حسین جدیری مسوول سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اغتشاشات اخیر صورت گرفته در پی اعتراضات اقتصادی مردم عنوان کرد: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب در سال گذشته مردم از رویه اداره کشور توسط دولت گله‎مند هستند اما اینکه در صحنه‏هایی که لازم است در مقبل دشمن، جلوگیری از اغتشاشات و در حمایت از ارکان نظام و ... حضور دارند دلیل نمی‎شود که مطالبات و خواسته‎های بحق آنها را به فراموشی بسپاریم ضمن اینکه زمانی که می‎بینند یک عده‎ای می‎خواهند موج سواری کنند و از اعتراضات آنها سوءاستفاده کنند چون اصل نظام را دوست دارند نجابت به خرج می‏دهند و کوتاه می‎آیند، اما باید توجه داشت که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم واقعا جدی است و تحت فشارند و گله‎مندند و دولت چون مسئولیت اجرایی مملکت را بر عهده دارد باید به این موضوع توجه جدی داشته باشد.

مسوول بسیج اساتید آذربایجان شرقی در ادامه این مطلب با بیان اینکه مردم مطالبات بحقی از نظر معیشت و اشتغال و.. دارند که دغدغه مردم است و باید دغدغه مسئولان نیز باشد تاکید کرد: قطعا مطالبات بحق مردم باید پیگیری شود به خصوص از طرف نخبگان مملکت و همین‎طور اساتید حوزه و دانشگاه و مراجع تا مردم زیر چرخ دنده‎های بزرگ اشرافی‎گری له نشوند و اگر به دست فراموشی سپرده شود طبیعی است که یک عده‎ای موج سواری می‎کنند چراکه دشمن و ضد انقلاب مترصد یک فرصتی هستند تا این مطالبات بحق مردم را از گردونه و روند طبیعی اش منحرف کنند.

ارسال نظرات