مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد؛
مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی در مورد آخرین وضعی پرداخت خسارت های بیمه محصولات کشاورزی گفت: پرداخت خسارت های بیمه کشاورزی از ۲ طریق حق بیمه پرداختی از سوی کشاورزان و کمک دولتی پرداخت می شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۰۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شهرام نریمانی، اظهار داشت: متاسفانه بخش قابل توجهی از منابع مالی صندوق بیمه محصولات کشاورزی یعنی چیزی نزدیک به ۷۰ درصد باید از طریق دولت تامین شود که امسال و تا این لحظه ریالی پرداخت نشده و این در صورتی است که مجلس ردیف بودجه اختصاصی برای این صندوق تعریف کرده است.

وی افزود: بخشی از خسارت های سال زراعی ۹۵ و کل خسارت های سال زراعی ۹۶ هنوز به کشاورزان در بخش باغی، زراعی و دامی پرداخت نشده که در کل ۱۳۵ میلیارد تومان باید از بابت خسارت این ۲ سال به کشاورزان پرداخت کنیم.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی بیان کرد: سال ۹۵ حدود ۱۲۰ هکتار از زمین های کشاورزی بیمه شده بودند که امسال این رقم به ۲۲۰ هکتار رسیده است.

نریمانی تاکید کرد: اگر چه نمی توانیم باز زمان مشخصی برای پرداخت خسارت های بیمه کشاورزان تعیین کنیم ولی در صورت عنایت دولت و پرداخت بودجه مصوب مجلس تا پایان سال کل خسارت های کشاورزان را پرداخت کنیم.

 

ارسال نظرات