فرماندار خاتم در جلسه برنامه ریزی دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی به جوانان است.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۲۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرماندار خاتم درجلسه برنامه ریزی ایام الله دهه فجر اظهار داشت: معرفی دستاورد‌های انقلاب و تبیین خدمات نظام مهمترین مولفه در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان خاتم است.
فرجام فاضلی گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای جوانان امروزی که آینده سازان کشور هستند امری ضروری است؛ باید جوانان هرچه بهتر و بیشتر با اهداف و آرمان‌های انقلاب آشنا شوند.
فاضلی افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای بازبینی کارنامه عملکرد مدیران است و باید دستاورد‌های نظام و انقلاب را به عموم شهروندان معرفی کرد.
فرماندار خاتم با بیان این که دلیل اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی حضور مردم بود، تصریح کرد: یقیناً همین مردم سبب بقاء نظام اسلامی هستند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه ضمن حفظ حرمت این ایام، برنامه‌های دهه فجر باشکوه‌تر برگزار شود.
فاضلی گفت: دهه فجر امسال مقارن با ایام فاطمیه است، با توجه به این شرایط نمی‌توان برنامه‌های امسال را به صورت شاد برگزار کرد، اما با تمهیداتی می‌توان برنامه‌های این ایام را برای جوانان متنوع‌تر برگزار و به درک مطالبات به حق این قشر پرداخت.
فرماندارخاتم از تشکیل چندین کمیته در سطح شھرستان خبر داد و اظهار داشت: شرح وظایف به ھر یک از کمیته ھا ابلاغ شده و با برنامه ریزی ھای صورت گرفته امسال برنامه ھا متنوع و ھدفمندی را در شھرستان خواھیم داشت.
ارسال نظرات