شهرستان دلفان در بیشتر شاخص‌های امنیتی رتبه خوبی دارد

فرماندار دلفان گفت: به حمدالله با تلاش نیروهای امنیتی و به‌ویژه نیروی انتظامی شهرستان در بیشتر شاخص‌های امنیتی در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان از رتبه خوبی برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۳۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مراسم تکریم سرهنگ کرمی و معارفه سرهنگ سپهوند به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان با حضور جعفر طولابی فرماندار دلفان، حجت‌الاسلام جمیاری امام‌جمعه شهرستان، سردار مهدیان نسب فرماندهی انتظامی استان، اعضای شورای تأمین و پرسنل نیروی انتظامی در محل ستاد نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.

 در این مراسم جعفرطولابی فرماندار این شهرستان ضمن خیرمقدم به مهمانان و تقدیر از زحمات جناب سرهنگ کرمی تبریک و آرزوی موفقیت برای جناب سرهنگ سپهوند طی سخنانی مطالبی را در خصوص مسائل و موضوعات حوزه امنیتی شهرستان بیان داشت و افزود: به حمدالله با تلاش نیروهای امنیتی و به‌ویژه نیروی انتظامی شهرستان در بیشتر شاخص‌های امنیتی در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان از رتبه خوبی برخوردار است.

 طولابی تصریح کرد: در چند سال اخیر با تلاش اعضای شورای تأمین شاهد کاهش جرائم در همه شاخص‌های امنیتی هستیم و بحمدالله در حوزه شهرستان جرائم خشن نداریم.

 وی افزود: عمده مشکلات بحث اختلافات محلی است و رویکرد شورای تأمین این است که اختلافات با صلح و سازش خاتمه یابد.

فرماندار دلفان در ادامه با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی و همچنین ضرورت کنترل فضای مجازی خواستار تأسیس پاسگاه در کاکاوند غربی، تأسیس پاسگاه پلیس‌راه در حوزه شهرستان، افتتاح پلیس فتا و تقویت پاسگاه‌ها ازنظر تجهیزات و امکانات خودرویی، اداری و نیروی انسانی گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات