فرمانده ناحیه ثارالله در مراسم آبروی محله شهید "سید محمد ابراهیمی":

فرماندهان جوان ،چون سردارشهید ابراهیمی در تیپ 18 الغدیر مایه افتخار هستند

دهقان خاطرنشان کرد: باید اخلاق، رفتار، کردار و گفتار فرمانده هان جوان شهید، چون سردار ابراهیمی که در تیپ ۱۸ الغدیر ما یک افتخار بودند و هستند را به مردم و خصوصا جوانان امروزی معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۳۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت سالگرد شهادت "سردار شهید سید محمد ابراهیمی" فرمانده ستاد تیپ ۱۸ الغدیر در  دوران دفاع مقدس مراسمی تحت عنوان آبروی محله در منزل و محله این شهید والامقام برگزار گردید.
سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله یزد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر ازهمت فرمانده حوزه امام علی (ع) بیان داشت که هدف از برگزاری این برنامه‌ها ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و از خود گذشتگی می باشد که باید به جوانان امروز برسد.
وی در ادامه سخنی از مقام معظم رهبری که در مورد شهدا ایراد نمود افزود: شهادت همیشه با ارزش وفداکاری در راه خدا یک کار عظیم و ارجمندی می‌باشد.
دهقان درادامه بیان داشت: باید اخلاق و رفتار و کردار و گفتار فرمانده هان جوان شهید، چون سردار ابراهیمی که در تیپ ۱۸ الغدیر ما یه افتخاربودند و هستند را به مردم و خصوصا جوانان امروزی معرفی کنیم.
فرمانده ناحیه ثارالله یزد در ادامه افزود: هما نطوریکه در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس به جوانان و نخبگان حقیقی فرصت داده شد تا جنگ را مدیریت کنند امروزهم باید به جونان فرصت بدهیم تا آنان با فکر و ایده و خلاقیت خود این کشور را مدیریت کنند.
و‌ی با بیان اینکه ما نباید چشم به بیرون ازکشور داشته باشیم گفت: اگر به جوانان و نخبگان داخل کشورتوجه کردیم مطمئنا مثل جنگ ۸ سال پیروزخواهیم شد اگر چشم به خارج از کشور و امید به آن‌ها داشته باشیم این کشور پیشرفت نمی‌کند و دوباره مستعمره کشور‌های غربی خواهد شد.
ارسال نظرات