خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از استقرار پست برق همدان 6 در استان همدان طی سال جاری خبر داد و گفت: با این اقدام به وضعیت مطلوب در برق رسانی خواهیم رسید و علاوه بر کاهش خاموشی‌ها، شبکه توزیع برق قابل اطمینان خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۵۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

استقرار پست 6مگاواتی برق در استان همدان/ وضعیت مناسبی در وصول مطالبات نداریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد مهدی شهیدی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به راهبردها و سیاست‌‌های شرکت توزیع نیروی برق اظهار داشت: شرکت  برق منطقه‌ای باختر فعالیت خود را از سال 65 به صورت رسمی آغاز کرد.

وی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی افزود: در سال 66 حملاتی از سوی دشمن بعثی عراق به پست‌های برق ایجاد شد که از بدترین اتفاقات بود به طوری که در همدان 40 درصد از تأسیسات برق آسیب دید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نصب چندین پست در دهه 60 را دوره طلایی برق استان دانست و عنوان کرد: تا سال 77 نیز 14 پست در همدان نصب شد که این وضعیت استان در کشور  قابل توجه بود.

وی با بیان اینکه امسال بودجه استفاده از خط گرم جذب شده است، افزود:امید است با توجه به این امر بتوانیم از ظرفیت‌های داخلی به خوبی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به تلفات انرژی گفت: در سال 66 با 100 مگاوات پیک بار تلفات 24.5 درصد بود که در حال حاضر با 663 مگاوات پیک بار  میزان تلفات به 10.73 درصد رسیده است.

شهیدی با تشریح وضعیت شرکت توزیع برق استان اظهار داشت: طول رینگ یک همدان 3.5 کیلومتر و رینگ دوم به صورت خط 2 مداره بوده که در چند ماهه اخیر برقرار شده است.

وی از استقرار پست برق همدان 6 در استان همدان طی سال جاری خبر داد و تاکید  کرد: با این اقدام به وضعیت مطلوب در برق رسانی خواهیم رسید و علاوه بر کاهش خاموشی‌ها، شبکه توزیع برق قابل اطمینان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تاکید بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه عنوان کرد: این مهم نیازمند گسترش زیرساخت در دو حوزه توزیع و انتقال برق است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث مانوری تصریح کر د: در بحث مانوری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته  به طوری که نصب کلیدها و افزایش قابلیت کلیدهای برق از راه دور در حال انجام است.

شهیدی به مباحث مالی و اصلاح ساختار مالی به عنوان یکی از مهم ترین چالش‌های شرکت توزیع برق اشاره و تاکید کرد: در حال حاضر  قیمت فروش انشعابات بالای 1.5 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه در همدان وضعیت مناسبی در وصول مطالبات نداریم، یادآور شد: این مشکلات به طور قطع کیفیت خدمات را تحت تاثیر قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در سال گذشته 5 هزار و 579 مورد برق غیر مجاز شناسایی شد، خاطرنشان کرد : برای 5 هزار و 500 مورد صورتحساب صادر و حدود 490 میلیون تومان از مشترکان وصول شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات