جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین :

كار زينبی تعريف كلی راويان دفاع مقدس است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: كار زينبي تعريف كلي راويان دفاع مقدس بوده، به اين معني كه راويان عزیز مثل حضرت زينب (س) وظيفه سنگيني در انتقال فرهنگ ايثار و شهادت عرصه‌هاي دفاع مقدس دارند.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۷۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، صبح امروز سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همراه سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد و جمعی از مسئولین این شهرستان با خانواده جانباختگان اردوی دانش آموزی در نظرآباد دیدار کردند.

 

كار زينبي تعريف كلي راويان دفاع مقدس است

 

سردار فضلی ضمن همدردی با خانواده های حادثه نفتکش سانچی و خانواده های جانباختگان اردوی دانش آموزی در نظرآباد ابتدا به منزل راوی جنگ تحمیلی مرحوم سامانی پور رفت .

وی در این دیدار حرکت مرحوم سامانه پور را که روایتگر جنگ تحمیلی بود به پیروی از حرکت حضرت زینب سلام الله علیها در واقعه عاشورا دانست و یادآور شد: روایتگری یک فرهنگ است و این فرهنگ لازم است به نسل جوان انتقال داده شود . اگر این فرهنگ خوب به نسل جدید انتقال داده شود دیگر شاهد گناهی از سوی آن جوان نخواهیم شد تاریخ درباره این راویان خوب داوری می‌کند چقدر خوب است انسان در نزد خداوند سربلند باشد.

وی در ادامه گفت: تمام شهدای مدافعین حرم حتماً راهیان نور آمده اند و یا دست اندرکار در این موضوع بودند .

وی همچنین در ادامه اشاره‌ای به روحیه شهادت طلبی شهید حججی داشت و در این خصوص گفت : ماموریت شهید حججی در سوریه تمام شده بود اما این روحیه شهادت طلبی و ایثارواز خودگذشتگی او بود که سربلند به کشور بازگشت، امثال شهید حججی ها بعد ازعملیات کربلای پنج به دنیا آمده اند اما این روزی حلال و پاک در روحیه معنوی آنها بسیار تاثیرگذار بوده که راه حق راه از ناحق جدا کردند پابر قدمهای شهدای جنگ تحمیلی گذاشتند وبا خدای خود معامله کردند.

شایان ذکر است بعد از این دیدار وی به منزل مربی آموزشی مرحوم سکینه بیات رفت وپس از آن به دیدارخانواده های دانش آموزان متوفای حادثه راهیان نور فائزه دریایار و زهرا صابری رفت .

در این دیدار صمیمانه ضمن عرض تسلیت به خاطر این حادثه دلخراش با خانواده های این عزیزان احساس همدردی کرد و تصریح کرد : فرزندان شماقدم بر جاپای شهدا گذاشتند واین یک انتخاب صحیح است که نصیب هرکسی نمی شود .

پدر مرحوم فائزه دریایار نیز در این دیدارگفت : این علاقه دختر ایشان به شهدا وراه شهدا بود که وی دو سال متوالی به راهیان نور اعزام شد.

لازم به ذکر است در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین جعفر محسن زاده امام جمعه شهرستان نظرآباد ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه دادن لقمه حلال و پاکیزه ودر یک خانواده مذهبی بزرگ شدن را از علتهای مهم این حرکت معنوی دانست .

 حادثه  اردوی دانش آموزی نظرآباد در تاریخ بیست و یکم آذر ماه سال 96 در منطقه سوسنگرد بر اثر انحراف به چپ ‌یک خودروی تویوتا وانت و برخورد با اتوبوس حامل دانش‌آموزان اعزامی استان البرز به راهیان نور به وقوع پیوست که متاسفانه یک راوی بسیجی یک مربی و دو دانش آموز فوت شدند .

 

 

خبرنگار بسیجی : عزتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار