خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استاندار همدان تأکید کرد
معاون امور عمرانی استاندار همدان با تاکید بر همگرایی بیشتر در اجرای امور گفت: در شرکت توزیع برق حرکت جمعی همواره وجود داشته و این حرکت دسته جمعی موجب موفقیت بیشتر در انجام ماموریت‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۸۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

لزوم همگرایی بیشتر در اجرای اموربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  محمودرضا عراقی امروز در آیین تکریم و معارفه ایین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات اثرگذار مهندس تیموری در زمان تصدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار داشت: ایشان از جمله معدود مدیرانی هستند که در مسائل فرهنگی بسیار واقف هستند.

وی با بیان اینکه مهندس تیموری در طول 12 سال جزء بهترین مدیران بودند، افزود: باید تمام مدیران این را سرمشق خود قرار دهند.

معاون امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه باید مدیران اجرای امور در کمترین زمان ممکن را در دستور کار خود قرار دهند، عنوان کرد: ارشد و مرشد بودن در مدیریت دو فاکتور مهم  و مرشد بودن بر ارشد بودن ارجحیت دارد.

وی با تاکید بر همگرایی بیشتر در اجرای امور تصریح کرد: در شرکت توزیع برق حرکت جمعی همواره وجود داشته و این حرکت دسته جمعی موجب موفقیت بیشتر در انجام ماموریت‌ها خواهد بود.

عراقی با بیان اینکه مدیران با وجود تمام تلاش‌ها و اقدامات نسبت به مردم، شهدا و خون شهدا بدهکار هستند، گفت: ما در یک مسئولیت سنگینی در یک برهه ای از تاریخ ارزشمند قرار داریم که باید ارزش آن را بدانیم و آن را پاس بداریم.

وی یادآور شد: باید قدردان مدیرانی که در راه نظام تلاش و حرکت می‌کنند، بود و نباید بر سر مسائل کوچک سیاه‌نمایی کرد بلکه باید وحدت و یده واحد را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات