خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه شوش گفت: دشمن شاخص‌های اصلی انقلاب اسلامی را هدف گرفته است و در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ تا این انقلاب را سرنگون کند.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۸۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرودعلیرضا ایمانی عصر امروز در دومین یادواره شهدای تدارکات تیپ دوازده قائم استان سمنان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و با تقدیر از برگزاری این یادواره با اشاره به ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ایستادگی جانانه آن‌ها در برابر دشمن اظهار کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا این سرزمین و انقلاب اسلامی پایدار بماند و امروز شما آمده‌اید تا با این شهدا تجدید عهد و میثاق کنید.
وی افزود: انقلاب اسلامی ما شاخص‌هایی از جمله مسجد و محراب و یادواره شهدا و شهید و فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
جانشین سپاه ناحیه شوش تصریح کرد: دشمنان بعد از دفاع مقدس با تغییر استراتژی، به جنگ نرم رو آوردند و همین شاخص‌ها را هدف قرار دادند که ولایت مهم‌ترین آن‌ها است.
وی هدف اصلی دشمن در جنگ نرم امروز را ولایت عنوان کرد و افزود: در فتنه‌های مختلف انقلاب می‌بینیم که هدف دشمنان تخریب و ضربه زدن به ولایت است، چرا که به خوبی دریافته‌اند که این انقلاب با وجود ولایت پابرجاست.
ایمانی با اشاره به تهدیدات جنگ نرم دشمنان گفت: امروز دشمنان ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این انقلاب را سرنگون کنند و نشان دادند در این راه لحظه‌ای تردید ندارند و باید تلاش کنیم تا با بهره‌برداری از فرهنگ ایثار و شهادت و وفاداری در مسیر شهدا توطئه دشمنان را خنثی کرده و به فرمود: ه رهبر انقلاب، آمریکا را زمین‌گیر کنیم.
لازم به ذکر است این مراسم در بزرگداشت شهدای منطقه هفت‌تپه شهرستان شاهرود با حضور خانواده شهدای آشپزخانه تیپ دوازده قائم استان سمنان در دوران دفاع مقدس که در ۲۵ دی سال ۱۴۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل شدند برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها