کد خبر: ۸۹۷۵۴۹۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

 
به گزارش خبرنگار بسیج، علی محمد احمدی با حضور مسئولان استانی از روستا‌های زیلایی بازید کرد.
این سفر یکروزه حواشی تامل برانگیزی را با خود رقم زد.
از یک طرف تعدد خودرو‌هایی که از سمت شهر یاسوج به سوی زیلایی در حرکت بودند سوالی را در ذهن اهالی روستا‌های مسیر ایجاد می‌کرد که این همه خودرو به کجا می‌روند.
از طرفی با یک نگاه ساده می‌توان فهمید که این نوع بازدید استهلاک و هزینه بسیار بالایی را به همراه دارد که با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی در نگاه استاندار می‌طلبد تجدید نظری در این حوزه لحاظ شود. خودرو‌هایی که غالبا با دو سرنشین راهی این بازدید شده بودند متضاد با کاهش هزینه‌های دولتی است.
سفر لاکچری  استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران استان به زیلایی را می‌توان به خوبی در تصاویر این سفر دید و دید که چگونه مردم محروم منطقه برای استقبال و پشت میز نشینی مسئولان به صف شده اند.
بدون شک حق مردم منطقه زیلایی این نیست که نتیجه این سفر حتی اگر از سوخت خودرو‌ها، حق ماموریت مدیران و ایاب و ذهاب آن‌ها هم بگذریم به اذعان استاندار در جمع مردم منطقه اطلاع داشتن از مشکلات زیلایی و بررسی آن‌ها باشد.
آقای استاندار شما که اطلاع از مشکلات بردپهن و زیلایی داشتید؟! مردم آن منطقه از نبود جاده دسترسی، آب، برق، گاز، مخابرات و اینترنت رنج می‌برند! اگر هدفتان از این سفر نمایشی سیاسی کاری و نشان دادن کت و شلوار‌های میلیونی و برق واکس کفشهایتان و عینک‌های آفتابی مدیرانتان نبود می‌توانستید از همان کاخ استانداری هم برای رفع مشکلات منطقه دستور صادر بفرمایید.
اما امید است در میان جولان شاسی بلند‌ها در دست انداز‌ها و جاده‌های ناهموار، در آینده‌ای نزدیک هیچ یک از مردم زیلایی اشک نبود پزشک از چشمشان جاری نشود، جاده‌ای با جان انسان‌ها بازی نکند، کشاورزی چشم انتظار آب نباشد و هزاران درد دیگر این مردمان غیور و با نجابت به پایان برسد و آن روز ما نیز با کت و شلوار اتو کرده در خیابان‌های آسفالته زیلایی قدم خواهیم زد و در لبخند مدیران و مردم شریک خواهیم بودد، بی شک آینده این مردمان روشن خواهد بود اگر همتی کرده و زیلایی و زیلایی‌ها را به توسعه همه جانبه و متوازن برسانیم.
ارسال نظرات