استاندار یزد گفت: با اشاره به نقش بی بدیل سپاه در لحظه لحظه انقلاب اسلامی تا کنون گفت: از طلوع انقلاب تاکنون سپاه در تمامی صحنه ها حضور چشمگیری داشته است و یک صفحه و حتی یک خط از تاریخ انقلاب را بدون نام سپاه نمی توان نوشت.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۱۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، زمانی قمی در دیدار با مسئولان ارشد سپاه استان یزد جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه نفت کش سانچی را تسلیت گفت و با اشاره به تاثیرات انقلاب در منطقه و جهان خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب دنیا در جهت منافع دو قدرت تقسیم شده بود و امریکا با حمایت از شاه به عنوان ژاندارم منطقه از این وضعیت رضایت کامل داشت و انقلاب این نظم شناخته شده چند دهه را به هم ریخت.

استاندار یزد با اشاره به دوران دفاع مقدس ادامه داد: امریکا با دو عنصر صدام و پول شورای همکاری خلیج فارس به دنبال بازگشت منافع خود بود که کشور ما با پشت سرگذاشتن پیروزمندانه این دوران به بازیگر جدی منطقه و جهان تبدیل شد.

وی افزود: مخالفان اوج گیری این مدل با استفاده از عناصر منطقه‌ای به دنبال بدنام کردن اسلام با تشکیل جریانات تکفیری و داعشی بودند که جلوی انتشار اسلام در جهان را بگیرند، ولی جمهوری اسلامی همچنان با صلابت پیش می‌رود.

زمانی قمی با اشاره به حوادث اخیر در کشور ادامه داد: دشمنان بسیج شدند که گفتمان اسمانی اسلام را ناکارامد جلوه دهند و بنا بر قول رهبری، حشرات خود را روانه زخم‌های کشور کنند که با عنایت حق وحضور به موقع مردم این توطئه خنثی شد.

وی  به نقش بی بدیل سپاه در لحظه به لحظه انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد و گفت: از طلوع انقلاب تاکنون سپاه در تمامی صحنه‌ها حضور چشمگیری داشته است و یک صفحه و حتی یک خط از تاریخ انقلاب را بدون نام سپاه نمی‌توان نوشت.

زمانی قمی افزود: اگر بخواهیم کارامدی انقلاب و اسلام را به صورت کامل ترسیم کنیم باید جامعه ما یک جامعه اسلامی و اخلاق محور باشد که رفاه اجتماعی مردم مد نظر قرار گرفته باشد.

وی افزود: معیشت مردم اصلی‌ترین دغدغه دولت است و اولین وظیفه ما و همه آنان که دل در گرو جمهوری اسلامی دارند حرکت به سمت اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به عنوان شاهراه برون رفت از این مشکلات و ظهور و بروز کارامدی نظام است.

استاندار یزد به نقش رفاقت‌های بین سازمانی در ظهور کارامدی انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: با ظرفیت بالایی که سازمان‌های کشوری و لشکری دارند ان شا الله بر همه مشکلات پیش رو غلبه پیدا خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر مسئله سپاه مسئله ماست و ان شا الله با همکاری در کنار یکدیگر شاهد سربلندی و سرافرازی انقلاب باشیم.
این جلسه ظهر روز دوشنبه  با حضور شورای فرماندهی سپاه الغدیر، فرماندهان ۴ آموزشگاه نظامی سپاه در استان و چندی از مدیران و معاونان ارشد سپاه و بسیج استان در محل استانداری یزد برگزار شد.

منبع: روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد
ارسال نظرات