خبرهای داغ:
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود با تاکید بر این که هنوز هم نهاد خانواده تاثیرگذارترین نهاد در افراد است، گفت: اگر می‌خواهیم فرزندان ما نمازخوان باشند، باید خود ما به مساله نماز اهمیت دهیم و آن را بزرگ بشماریم.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۳۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی در کارگاه آموزشی نماز و خانواده در دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) با بیان این که سبک زندگی ما در زندگیِ ما نمود پیدا می‌کند، اظهار کرد: نماز نماد و نشانه‌ای در زندگی ما و یکی از سبک‌های زندگی اسلامی است.
وی با اشاره به این که همگان به این امر اذعان دارند که نماز ما را از بسیاری از بدی‌ها دور می‌کند و به سوی حق تعالی رهنمون می‌سازد، گفت: به طور حتم نماز می‌تواند در رفتار، گفتار و کردار ما تاثیر مثبتی داشته باشد.
وی نماز خواندن را امری مهم در ایجاد آرامش روانی خانواده دانست و هدف از برگزاری چنین کارگاهی را، تبیین این مساله برای آحاد همه جامعه برشمرد و بر تداوم برگزاری چنین برنامه‌هایی برای تقویت بنیان‌های اعتقادی نسل جوان و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی تاکید کرد.
مدیرموسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما می‌باشد که در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم و برای تحقق فرمایش‌های ایشان تلاش کنیم.
لازم بذکر است این کارگاه آموزشی در مورخه پنج شنبه و جمعه با حضور تعدادی از نماز، خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان برگزار شد و در پایان این آیین از تعدادی فعالان عرصه نماز استان قم تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها