رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان گفت: کنفرانس بین‌المللی «امام محمد غزالی» با همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی ایران در اندونزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۴۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سیدکامران فتح‌اللهی اظهار کرد: کنفرانس بین‌المللی «امام محمد غزالی» با همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی ایران از ۲۸ تا ۳۰ دی ماه در اندونزی برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش بین‌المللی با حضور شخصیت‌های شیعه و اهل سنت و علمای جهان اسلام و با شرکت هیأت تقریب مذاهب اسلامی کشورمان به مدت ۲ روز با همکاری بنیاد علمی فرهنگی «امانت» در کشور اندونزی با اشراف شخصیت برجسته این کشور «کیایی حبیب لطفی» برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان با بیان اینکه در این همایش استادان و صاحبنظران از کشور‌های مختلف به سخنرانی درخصوص ابعاد علمی و شخصیتی امام محمد غزالی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: دکتر «سعید عقیل سراج» رئیس سازمان نهضت العلماء اندونزی به عنوان بزرگترین سازمان اسلامی در این کشور که از شخصیت‌های برجسته حاضر در این همایش هستند.

فتح‌اللهی تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین دکترمحمد حسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و استاد سطوح عالی حوزه و دانشگاه، آیت‌الله حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان و عضو مجلس خبرگان، ماموستا فائق رستمی عالم اهل سنت از استان کردستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، دکتر ابراهیمیان و دکتر گلرو از معاونین دانشگاه مذاهب اسلامی در کنفرانس بین‌المللی «امام محمد غزالی» از جمهوری اسلامی ایران به ارائه مقاله و سخنرانی خواهند پرداخت.

به گفته وی، در این همایش دو روزه محققان و صاحبنظرانی همچون، شیخ محمد محمود ابوهاشم از کشور مصر، دکتر یاسرالقدمانی از سوریه، دکتر عزیز عابدین از آمریکا، دکتر مازن شریف از تونس، شیخ محمدحبیب العلیم از چین، دکتر ابراهیم عبدالاب از کشور روسیه و همچنین شرکت کنندگان ایرانی به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

گفتنی است؛ همایش بین‌المللی «امام محمد غزالی» با همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی و بنیاد علمی- فرهنگی امانت اندونزی در جاکارتا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات