خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود در نسیت خبری ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهرود گفت: بیش از ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در شهرستان شاهرود جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۵۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در نشست خبری ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهرود با بیان اینکه بازسازی عتبات عالیات نقش ویژه‌ای در تعامل و همگرایی بین مسلمانان این دو کشور ایفا می‌کند گفت: از مهرماه سال ۹۴ تاکنون بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی از سوی مردم این شهرستان برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری‌شده است.
امام‌جمعه شاهرود با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت خیران شاهرودی اعلام کرد: بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی مردم شاهرود برای بازسازی عتبات عالیات بوده است.
وی با اشاره به جمع‌آوری مقداری طلا و سکه‌های طلا افزود: ارزش ریالی آن بالغ‌بر ۷۷۰ میلیون ریال است و این امر حاکی از توجه ویژه مردم به عتبات عالیات است.
امینی با تأکید بر اینکه ایران پس از هشت سال دفاع مقدس بیشترین سهم را برای کمک‌رسانی جهت بازسازی عتبات عالیات به خود اختصاص داده است اعلام کرد: در این مدت بالغ‌بر ۱۶۶ نفر از کارگران و کارشناسان شاهرودی برای اجرای عملیات بازسازی حرم ائمه در عتبات عالیات به کشور عراق اعزام شدند.
وی ابراز داشت: این افراد در بازه‌های زمانی مختلف در چندین مرحله به این کشور اعزام شدند که می‌توان گفت: بالغ‌بر یک هزار و ۹۸۰ نفر روز در این راستا خدمت‌رسانی کردند.
امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه هزینه خرید هر خشت طلا برای بازسازی حرم امام حسین (ع) دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است اضافه کرد: عموم مردم می‌توانند برای کمک‌رسانی به این ستاد جهت بازسازی عتبات عالیات نذورات خود را پرداخت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها