خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: نتیجه مقاومت این است که آمریکا از ایران قطع امید کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۶۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

نتیجه مقاومت قطع امید آمریکا از ایران استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در نشست روشنگری و گفتمان‌سازی که به همت سپاه شهرستان نهاوند برگزار شد، با تسلیت جان باختن هموطنان در سانحه کشتی نفتکش سانچی با اشاره به سالروز فرار شاه از ایران اظهار داشت: به فاصله 15 روز بعد از آن، امام خمینی(ره) در سال 1357 وارد کشور شدند.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند شاه فرار کرد و مُرد، پشت سر مُرده حرف نزنید، افزود: از سران شرک و نفاق باید تا قیامت یاد کرد و لعن و نفرین فرستاد.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه شاه و پدرش ضربه‌های مهمی به این مملکت زدند، گفت: آنها بد حجابی، فحشا و منکرات را ترویج دادند و غلام حلقه به گوش آمریکا بودند، رضاشاه با سر نیزه به جنگ دین آمد اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی بیان کرد: شخص اول مملکت در زمان شاه غلام حلقه به گوش استکبار جهانی بود، همان استکباری که امروز در برابر انقلاب به ستوه آمده است.

مغیثی با بیان اینکه قرآن در آیات متعدد مسلمانان را به مقاومت در برابر دشمن دعوت کرده است، افزود: مسلمانان همیشه باید در برابر خطر دشمن آماده و به روز باشند و غفلت نکنند، بنابراین اگر با دشمن روبرو شدید ثبات قدم و مقاومت پیشه کنید و بسیار به یاد خدا باشید. 

وی ادامه داد: سال 57 اوج مقاومت بود که به پیروزی منتهی شد اما شروع مقاومت در سال 42 بود نتیجه مقاومت این شد که شاه ساقط شد، امام آمد و انقلاب شکل گرفت.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: مردم شهید دادند اما صحنه را خالی نکردند، هشت سال دفاع مقدس 250هزار شهید، صدها هزار جانباز و آزاده و در نهایت مقاومت مردم نگذاشت که انقلاب ساقط شود و دشمنان به جان هم افتادند؛ انقلاب ماند و در عرصه جهانی به مسیر خود ادامه می دهد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه نتیجه مقاومت این است که آمریکا از ایران قطع امید کرده است، گفت: اگر قرار است در ادامه راه امام(ره) و شهداء تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون ادامه دهیم باید به عبادات اهمیت دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات