سردار رجبی با بیان اینکه مهمترین دغدغه مردم در شرایط کنونی مشکلات اقتصادی و معیشتی است گفت: حل این مشکلات با اتحاد و همبستگی مسئولین امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۸۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رحبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه شهرستان بانه با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: در حال حاضر مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین مسئاله مردم است که حل این مشکلات با اتحاد و همبستگی مسئولین امکان پذیر است.

وی با اشاره به حجم محرومیت و عقب ماندگی‌ها در استان کردستان افزود: با توجه به این حجم از محرومیت‌ها که در استان کردستان وجود دارد می‌طلبد که مسئولین کردستانی در راستای حل این مشکلات با اتحاد بیشتر و تلاش مضاعف تری کار کنند.

سردار رجبی با تاکید بر تعامل و همراهی همه مسئولین در ارائه خدمت به مردم خاطرنشان کرد: بر اساس دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ورد سپاه در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری لذا این موضوع همواره بعنوان یکی از اولویت‌های سپاه قرار دارد و ما آمادگی داشته و داریم تا در راستای محرومیت زدایی و محرومیت یاری در کنار دولت کمک کار آنان باشیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به وضعیت مطوب امنیت در کشور و استان کردستان گفت: خوشبختانه امروز به برکت خون شهیدان، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری وهمچنین وجود ملت همیشه بیدار ایران هیچ گونه مشکل امنیتی کشور را تهدیدید نمی‌کند و تنها در حوزه معیشت و اقتصاد است که مردم با مشکل مواجه هستند.

وی با اشاره حوادث اخیر و نا آرامی‌ها در برخی از شهر‌های کشور هم گفت: در ابتدا مردم به وضعیت گرانی و مشکلات معیشتی معترض بودند که عده‌ای فرصت طلب و آشوبگر شامل ته ماندگان منافقین و سلطنت طلب‌ها که کارنامه‌ای سیاه در نزد ملت ایران دارند از این شرایط سوء استفاده کرده و جریان اعتراضات به حق مردم را به بیراهه و آشوب کشاندند.

سردار رجبی ضمن قدردانی از هوشیاری مردم خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی بلافاصله خطر را احساس کرده و صف خود را از آشوبگران جدا کردند و باری دیگر دشمنان این نظام را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر تصریح کرد: مسئولین بایستی دست در دست هم داده و با تلاش و اتحاد هر چه بیشتر در راستای حل و برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کنند و راه بر‌ای نفوذ و سوء استفاده فرصت طلبان ببندند.

وی ضمن قدردانی از صبر و حوصله مردم در تحمل مشکلات گفت: مردم قدرشناس کردستان که بواسطه مرزی بودن و محرومیت مشکلات مضاعف تری را تحمل می‌کنند همواره با صبر و خویشتن داری در برابر مشکلات رفتار کردند و در طول این چند دهه از عمر انقلاب همه مشکلات اعم از تحریم، تهدید و جنگ را دوشادوش با ملت بزرگ ایران تحمل کردند.

سردار رجبی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کولبری هم اشاره کرد و گفت: این معابر کولبری با توجه به آمار بالای بیکاری و فراهم نبودن زمینه‌های اشتغال پایدار و با نظر مساعد سپاه ایجاد شده است و لذا با توجه به تهدیدات و حساسیت‌هایی که در مرز وجود دارد از همه افرادی که از این معابر مرزی کالا وارد می‌کنند درخواست داریم که فقط در معابر رسمی و تعریف شده فعالیت کنند و از طرفی دیگر اقلام مجاز را وارد کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان از ائمه جمعه و جماعات در روستا‌های مرزی استان خواست تا آن‌ها نیز در مراسمات دینی و مذهبی با کولبران را نسبت به خطر هرگونه تردد غیر مجاز مرزی برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی اعم از شلیک مرزبانان و یا خطر انفجار مین آگاه سازند.

سردار رجبی در ادامه شرط ورود سپاه در اقدامات مردم یاری و محرومیت زدایی را در مرحله اول خواست خود مردم و در گام بعدی مشارکت خود آنان در اجرایی کردن مطالبات شان برشمرد و گفت: اگر خود مردم بخواهند و در کار‌ها با سپاه مشارکت کنند آماده ایم که در کنار دولت در بحث محرومیت زدایی و مردم یاری به آن‌ها ارائه خدمت کنیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات