جانشین فرمانده سپاه مراغه:

ولایت فقیه مایه ثبات، استحکام و عزت جامعه اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه مراغه در جمع بسیجیان پایگاه سلمان فارسی گفت: ولایت فقیه مایه ثبات، استحکام و عزت جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۱۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: از صدر اسلام هر وقت خواص جامعه  و مردم از امامان معصوم(ع)  و از رهبر و امام  خود حمایت نکردند اسلام را به منحرف کشاندند.
وی با بیان اینکه اسلام بدون ولایت مانند یک جسم بدون روح است، اظهارداشت: اگر انقلاب اسلامی در همه صحنه های سیاسی و بین المللی حضور مقتدرانه ای دارد و در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو بوده به برکت ولایت فقیه است.
ساعدی خاطرنشان کرد: دشمن می داند که ولایت فقیه بی نظیر و مایه عزت و استحکام نظام است و به همین خاطر همه هجمه خود را به سوی ولایت فقیه روانه کرده است.

جانشین فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه امروز برای هیچکس تردیدی وجود ندارد که رهبر فرزانه انقلاب از دو پشتوانه عظیم و مهم برخوردار است ادامه داد: یکی از این پشتوانه ها تاییدات و نصرت الهی است که ما در صحنه های گوناگون دست خدا را در تایید رهبر فرزانه انقلاب دیده ایم و این معجزه را در عصر خود مشاهده کردیم.
ساعدی حمایت مردم را یکی دیگر از پشتوانه های عظیم رهبر فرزانه انقلاب دانست  و افزود: امروز مردم   ولایی و با بصیر ایران اسلامی  با حضور به موقع خود در تمام صحنه ها، اندیشه های رهبر معظم انقلاب را به پیش می برند.
وی به جایگاه ولایت در بین مردم و جوانان اشاره و بیان کرد:  هنر بزرگ  ولایت و مقام معظم رهبری این است که در دل جوانان جای گرفته است و جوانان به ایشان  علاقه دارند و عشق می ورزند .
ساعدی با اشاره به نقش رهبری در هدایت حکیمانه همه جریان های انقلاب یادآور شد: «وجود رهبری در کشور برای همه ما یک نعمت بزرگ الهی محسوب می شود و بدون شک در دنیا کسی به درایت ایشان شک ندارد، نقش ولایت درخنثی سازی جریان های دشمنان به حدی بود که هرگز نتوانستند در مقابل آن ایستادگی کنند.
وی اظهار کرد: هزینه‌های گزافی که جبهه استعمار و استکبار برای هدایت  جریان های  فکری  منحرف در نظر می گیرد  همه با مدیریت ولایت نقش بر آب می شود.
سادعدی اضافه کرد: اگر آحاد مردم  و مسئولان در جامعه اسلامی مواضع و مسیری که مورد تایید ولایت بود را دنبال می کردند  این همه گرانی، بیکاری، پول شویی و بی عدالتی در جامعه به وجود نمی آمد.
وی به مفهوم نظام ولایی اشاره و بیان داشت: همه امور در جامعه  بر محور ولی فقیه می چرخد بنابراین همه حرکات و رفتارهای ما باید در  محور انجام بشود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار