هدف ترامپ از شروط جدید برای برجام ایجاد جنگ روانی است

جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: هدف ترامپ از شروط جدید برای برجام ایجاد جنگ روانی و بهانه‌ای جدید برای تصمیمات دیوانه‌وار است.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۱۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  رضا اسدی جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در خصوص شرایط اخیرا رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با ادامه برجام، گفت: ترامپ با وقاحت تمام خواستار اجازه بازرسی و سرکشی بازرسین بین‌المللی به تمامی سایت‌های نظامی و سری موردنظر بازرسان بین‌المللی است، البته بازرسی‌ها و تحقیقات بازرسان بین‌المللی هم شرایط خاص و معینی دارد و چنین موضوع بی‌اساسی نه در پروتکل الحاقی و نه در برجام وجود ندارد و تنها بحثی که در سال‌های اخیر مورد بررسی قرار گرفت موضوع PMD و قضیه پارچین بوده است که پس از آزمایش‌ها و نمونه‌گیری به ادعای بیهوده خود پی بردند.
وی ادامه داد: دونالد ترامپ با وقاحت تمام این خواسته خود را مطرح‌ می‌کند اما خوب می‌داند که قطعا پاسخ جمهوری اسلامی ایران، یک نه محکم است و هدف او از ارائه چنین شرطی برای ادامه توافق برجام و تهدید دوباره به خروج از برجام، احتمالا ایجاد جنگ روانی و ایجاد بهانه‌ای جدید برای تصمیم‌های دیوانه‌وار خود است.
رضا اسدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول تارخ 40ساله پرافتخار خود، به منظور حفظ استقلال و تمامیت ارضی خود هزاران هزار شهید تقدیم کرده و ملت شریف و ولایت‎مدار ایران اسلامی نیز هرگز اجازه نمی‌دهند خون فرزندان خود خدایی ناکرده پایمال شود و استقلال این نظام مقدس زیر سوال برود.
جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات خاطرنشان کرد: در اقدامی که به تازگی دولت آمریکا در تحریم 14شخصیت و نهاد مرتبط با جمهوری اسلامی ایران به بهانه نقض حقوق بشر و حمایت از برنامه‌های تسلیحاتی ایران انجام داد، بیش از پیش چهره پلید و کثیف دشمن نمایان شد.
وی افزود: کشوری که بخش عظیمی از ثروت و درآمد خود را از طریق فروش تسلیحات نظامی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آل‌سعود ملعون بدست آورده، از حقوق بشر دم می‌زند، البته کار دشمن، دشمنی کردن‌است همان‌گونه که در طول تاریخ انقلاب اسلامی دشمنان همواره درصدد نفوذ و ضربه‌زدن به سد محکم جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.
رضا اسدی اظهار داشت: همانطور که در فتنه اخیر هم مشاهده شد، مردم فهیم و غیور جمهوری اسلامی باز هم در بزنگاه‌های سیاسی و حتی در زمانی که مشکلات اقتصادی مردم عزیزمان را به تنگ آورده‌است، از این نظام و ولایت‌فقیه حمایت کرده و نقشه شوم دشمنان همچون گذشته شکست خورد.
جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات یادآور شد: ایران اسلامی ما به برکت خون شهدا در مسیر پیشرفت و ترقی در عرصه‌های مختلف خصوصا در مسائل نظامی و دفاعی حرکت می‌کند و با قدرت بازدارنده خود اجازه نمی‌دهد دشمنان قسم خورده این نظام چشم طمع به امنیت و استقلال این ملت صبور و شریف داشته باشند.
ارسال نظرات