خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در مدارس استان، اولیای دانش آموزان و دانش آموزان را توجیه کردیم که کمتر از موتورسیکلت در رفت و آمد استفاده کنند، آمار تصادفات راکبان موتورسیکلت در استان قم بالا است.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۲۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمید رضا شیخ الاسلام شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان قم که  در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به تفاوت فرهنگی در شهر قم اظهار کرد: سطح سواد فرهنگی شهروندان در مناطق مختلف شهر متفاوت است و این مساله باید در برنامه ریزی در خصوص شهر قم مدنظر قرار داده شود.

وی ادامه داد: شاخص تصادف موتور در سطح استان قم یک مشکل اساسی است، در مدارس اولیای دانش آموزان و دانش آموزان را توجیه کردیم که کمتر از موتورسیکلت در رفت و آمد استفاده کنند، آمار تصادفات راکبان موتورسیکلت در استان قم بالا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: مساله فرهنگی در زمینه سلامت اهمیت زیادی دارد و باید بیش از پیش به این مساله توجه شود.

احد جمالی در ادامه این جلسه با اشاره به وقوع حادثه نفتکش سانچی اظهار کرد: دریانوردان این نفتکش سربازان اقتصاد مقاومتی بودند، این نفتکش میعانات گازی را حمل می‌کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم ادامه داد: در استان قم سند جامع استان در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه سلامت در حال تدوین است.

روح الله رمضانی در بخش پایانی جلسه با اشاره به ضرورت تلاش برای افزایش تحرک مردم اظهار کرد: باید برنامه‌هایی برای افزایش تحرک مردم در جامعه اجرا شود تا شاهد کاهش چاقی در میان مردم باشیم، چاقی موجب افزایش احتمال سکته قلبی و سکته مغزی می‌شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم در پایان خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا استفاده از دوچرخه را در بین کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان گسترش بدهیم، افزایش تحرک از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.

ارسال نظرات