مسئولان شهرستان فردیس شامگاه دوشنبه از خانواده مرحوم محمد کاووسی تکاب افسر تدارکات کشتی سانچی در این شهرستان سرکشی کردند.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۳۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در این سرکشی حجت الاسلام علی اکبر ایمانی امام جمعه فردیس،سرهنگ محمدکارگر جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان،داودوحیدی عضو شورای شهر فردیس و جمعی دیگر از مسئولان در منزل پدر این جانباخته کشتی سانچی حضور یافتند.

سرکشی مسئولان شهرستان فردیس از خانواده افسر تدارکات کشتی سانچی
امام جمعه شهرستان فردیس در این دیدار با تسلیت حادثه شهادت گونه ملوانان ایرانی به ویژه مرحوم محمد کاووسی گفت: حادثه دلخراشی بوده همه چند روزی در انتظار جسد عزیزانشان هستند سرنوشت آنها به این کیفیت بوده است و فقط مسئله شخصی نیست فردی در جایی کار می کند و حادثه ای پیش می آید ولی این کار ویژه ای برای کشور بوده است.


حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: در روایت آمده کسی که برای زن و فرزند خود تلاش می کند مانند این است که در راه خدا جهاد تلاش می کند.


وی اظهار داشت: کسانی که جان خود را در این راه فدا کردند در پیشگاه خداوند صاحب اجر و خانواده جانباختگان توانستند این سختی ها را تحمل کنند.


وی افزود: این جانباختگان در حوزه اقتصاد مقاومتی کار و تلاش می کردند تا کشور از این وضعیت سخت خارج شود.


ایمانی گفت: جانباختگان کشتی شانچی شهید در راه خدا محسوب می شوند و در راه کشور و عزت مردم این شغل پر حادثه را انتخاب کردند و در راهی قدم برداشتند که هدف مقدس بوده است.


پدر مرحوم محمدکاووسی گفت: محمد کاووسی متاهل و دارای یک پسر شش ساله است که از مسئولان انتظار می رود برای یافتن جسد فرزندش و دیگر جنانباختگان کشتی شانچی تلاش کنند.


مراسم یادبود محمد کاووسی امروز سه شنبه از ساعت 14 الی 16 بعدازظهر در مسجد امام رضا (ع) منظریه فردیس برگزار می شود.
روز شنبه 16 دی‌ماه یک فروند نفتکش ایرانی با یک فروند کشتی فله‌بر چینی برخورد کرد که باعث حریق نفتکش و مفقود شدن ٣٢ پرسنل آن شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها