خبرهای داغ:
استاد برجسته علوم سیاسی کشور با بیان اینکه معترض با اغتشاشگر متفاوت است، گفت: در اغتشاشات اخیر پول عربستان و سازمان‌های منافقین نقش اساسی و به سزایی داشته‌اند.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۵۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

عربستان و سازمان‌های منافقین نقش اساسی در اغتشاشات اخیر داشتندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محسن سلطانی در نشست روشنگری و گفتمان سازی با اشاره به موضوع اغتشاشات اخیر اظهار داشت: اغتشاشات لیدر محور بوده است و این یکی از سبک‌های سازمان منافقین است و همه اغتشاشات لیدر داشته‌اند. 

وی افزود: فتنه سال 88 هشت ماه طول کشید تا دست منافقین برای مردم بصیر و انقلابی رو شد، اما با لطف خداوند در سال 96 و اغتشاشات اخیر در همان روز دوم با به آتش کشیدن بیت العباس در کرمانشاه و آتش زدن عکس شهید «میرعباسی» در اراک دست دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و این انقلاب رو شد. 

این استاد علوم سیاسی عنوان کرد: در فتنه 88 به تمام مقدسات توهین کردند به جز شهدای هشت سال دفاع مقدس اما امروز با عکس شهدا شروع کردند و عکس شهدا را به آتش می‌کشند، حسینیه‌ها را آتش می‌زدند، قرآن‌ها را به آتش کشیدند اما خیلی زود دستشان رو شد و این کار خدا بود. 

وی با بیان اینکه معترض با اغتشاشگر متفاوت است، گفت: در اغتشاشات اخیر پول عربستان و سازمان‌های منافقین نقش اساسی و به سزایی داشته‌اند. 

سلطانی با اشاره به اینکه نبض جهان اسلام به نبض مقام معظم رهبری بند است، تصریح کرد: ایشان با تدابیر داهیانه تاکنون نقشه‌های شوم دشمنان اسلام را نقش برآب کرده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات