بیمار مبتلا به سرطان در عین ناتوانی منشا حرکت می‌باشند و اینان نه به ترحم و دلسوزی ما بلکه به همراهی و حمایت تک تک خیرین احتیاج دارند.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۵۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل مهرانه در نخستین مسابقات قهرمانی یوگا "ویژه بانوان" در استان زنجان ضمن ارائه تاریخچه‌ای از شکل‌گیری ورزش یوگا در هند گفت: یوگا ورزشی است که اساس آن ایجاد آرامش روح و تعالی انسان می‌باشد، و در ایران از سال 43  رایج شده است.

 مهندس اصغر وثوق با بیان اینکه یوگا با کنترل احساسات انسان، وی را از مسیر خودسازی به توحید و خداشناسی سوق می‌دهد، اظهار داشت: واقعیت این است که اگر انسان سازی یکی از اهداف یوگا باشد، با فعالیت مهرانه به این مهم در ایران رسیده‌ایم.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با اشاره به اینکه "در مهرانه انسان هایی هستند که با طی کردن مراحل خوداندیشی به مسیر تعالی می رسند" تصریح کرد: به دلیل وجود مهرانه و پشتوانه مردمی این مجموعه، در حال حاضر بیمار مبتلا به سرطان در زنجان به دلیل بیماری خانه و ماشین زیر پایش را نمی فروشد.

وی با تاکید بر اینکه  نباید به بیمار مبتلا به سرطان با ترحم نگاه کرد مگر به یک کوه با ترحم نگاه می کنند؟!" تصریح کرد: در مهرانه بیمارانی هستند که در عین ناتوانی منشا حرکت می‌باشند و اینان نه به ترحم و دلسوزی ما بلکه به همراهی و حمایت تک تک خیرین احتیاج دارند.

مهندس وثوق در پایان مراسم خطاب به ورزشکاران و شرکت‌کنندگان در نخستین مسابقات قهرمانی یوگا "ویژه بانوان" در استان زنجان گفت: قدر سلامتی خود را بدانید و به شکرانه آن از بیماران نیازمند دست‌گیری کنید.

گفتنی است، مراسم که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان، رئیس هیات ورزش های همگانی استان و سایر مسئولین ورزشی در مجموعه فرهنگی-ورزشی نور برگزار شد.

 

ارسال نظرات