سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
تسهیلات در بخش اشتغال خانگی 96 در قالب تسهیلات قرض الحسنه با سود 2 تا 6 درصد در استان قابل پرداخت می باشد .
کد خبر: ۸۹۷۵۶۶۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت : تسهیلات مناسبی برای ایجاد اشتغال در دسترس فعالین اقتصادی است.

طیب جعفری با اشاره به منابع مربوط  به تبصره های 16 و 18،منابع قرض الحسنه مربوط به اشتغال خانگی و نیز منابع مربوط به قانون حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در مجموع قریب به 4000 میلیارد ریال در دسترس فعالین اقتصادی استان است که به  صورت مستقل یا خارج از چارچوب کارگروه اشتغال کارسازی می شود و این ارقام علاوه بر منابعی است که از محل طرح رونق یا سایر تفاهم نامه ها و منابع بانکی دیگر به بخش امور اقتصادی استان تزریق می شود .

وی با اشاره به نرخ سود تسهیلات مذکور افزود: منابع مربوط به اشتغال خانگی و بند تبصره 16 قانون بودجه سال 96 در قالب تسهیلات قرض الحسنه و منابع مربوط به بندهای الف و ب تبصره 18 قانون بودجه با یارانه سود 2 تا 6 درصد در استان قابل پرداخت می باشد .

وی از ابلاغ اعتبارات مربوط به توسعه اشتغال روستایی با نرخ 6 درصد در مناطق روستایی و نرخ 10 درصد در مناطق شهری زیر ده هزار نفر جمعیت خبر داد و اظهار داشت: کلیه تسهیلات مذکور با رویکرد ایجاد اشتغال جدید توزیع می گردد و تکمیل زنجیره های ارزش، رویکرد اقتصادی در اجرای برنامه های استان است .

سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از متقاضیان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط و ضوابط دریافت تسهیلات و رسته های اولویت دار استانی به  دستگاههای اجرایی تخصصی مراجعه و یا از طریق سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات لازم را کسب نمایند.

گفتنی است، ثبت نام برای دریافت تسهیلات روستایی و تسهیلات یارانه ای اشتغال فراگیر از طریق سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gove.ir صورت میپذیرد که متقاضیان می بایست کلیه اطلاعات لازم را در سامانه ثبت و کد دریافت نمایند .

ارسال نظرات