معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:
تمامی مسئولان استان باید برای به نتیجه رسیدن پروژه هایی همچون پروژه پایانه صادراتی استان، تلاش کرده و به رونق تولید و اشتغال در سطح اقتصاد استان تمرکز نمایند.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۶۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان گفت: فضای عمومی استان، حمایت از سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی است

فرامرز نیک سرشت افزود: ادعا نداریم که فضای ایده آل اقتصادی در استان وجود دارد، هم اکنون فضای عمومی استان، حمایت از سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی است.

وی اظهارداشت: عده ای به مناسبت ها و شرایط زمانی مختلف، در تلاش برای القای فضای نامطلوب در استان هستند، این افراد تلاش دارند تا نشان دهند که مدیریت استان، مخالف سرمایه گذاری و یا حمایت از سرمایه گذاران مختلف است که این موضوع، قویاً تکذیب و رد می ‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: متاسفانه تلاش  برخی افراد برای نشان دادن فضای نامطلوب در استان  روز به روز در حال تشدید شدن است، این افراد تعمداً قصد دارند فضای عمومی استان را نامطلوب جلوه دهند که البته مسئولان استان با همراهی نهادهای مربوطه، این فضا را رصد می‌ کنند.

فرامرز نیک سرشت گفت: پروژه پایانه صادراتی استان، حدود 9 سال است که در استان، روند اجرایی خود را آغاز کرده و البته تاکنون، تکلیف آن نیز معین نشده است؛ به گونه ای که اگر در سالجاری این پروژه فعالیت داشت، می توانست مازاد سیب تولیدی کشور را با ارزش افزوده بالا صادر کرده و یا به صورت مناسبی، انبار کند.

وی باشاره به اینکه از تمامی نهادها از جمله شهرداری زنجان می خواهم برای تسریع و کاهش مشکلات حوزه صادرات تلاش کنند، اظهار داشت: تمامی مسئولان استان باید برای به نتیجه رسیدن پروژه هایی همچون پروژه پایانه صادراتی استان، تلاش کرده و به رونق تولید و اشتغال در سطح اقتصاد استان تمرکز نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان باشاره به اینکه باید در چارچوب قوانین، مسائل و مشکلات اقتصادی استان را پیگیری کرد، تصریح کرد: باید تعامل و همکاری لازم و مورد نیاز بین مسئولان جهت کاهش مشکلات بخش خصوصی و سرمایه گذاران در استان وجود داشته باشد.

 

 

 

ارسال نظرات