خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: بترسید از آن فتنه‌ای که همه را در بر می‌گیرد چه آمرین فتنه، چه ساکتین فتنه و چه کسانی که امر به معروف نکردند.
کد خبر: ۸۹۷۵۷۱۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

بترسید از آن فتنه‌ای که همه را در بر می‌گیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند سرهنگ کامران کریمی در نشست روشنگری و گفتمان سازی در مصلی شهرستان نهاوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص850 شهید گرانقدر شهرستان نهاوند اظهار داشت: ما امروز هرچه داریم از ملیت، تمامیت ارضی،  استقلال، آزادی و آزادگی به خصوص امنیتی که بر مملکت حاکم است همه را مدیون رشادت و خون پاک شهدا هستیم.

وی با اشاره به اقدامات آشوبگران افزود: ریشه این اغتشاشات اخیر ارتباطی به مشکلات اقتصادی نداشته است و تمام این فتنه ها شبکه‌ای بوده و زیر نظر کشورهایی مانند آمریکا، عربستان و انگلیس است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: بترسید از آن فتنه‌ای که همه را در بر می‌گیرد چه آمرین فتنه، چه ساکتین فتنه و چه کسانی که امر به معروف نکردند.

 وی افزود: از کسانی که نقشی در جمع آوری اغتشاشات اخیر در شهرستان را داشته اند تشکر می‌کنیم و از این تاریخ به بعد با کمک و پشتیبانی شما بسیجیان اجازه نخواهیم داد در شهرستان نهاوند، هیچ شخص یا مسئولی، پای خود را از خط قرمزها، نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری  فراتر بگذارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات