فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت:دشمن باوجود همه توطئه هاهمواره از ملت ایران سیلی خورده است
کد خبر: ۸۹۷۵۷۱۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده بسیج مستضعفین با حضور در اجتماع سران، ریش سفیدان و معتمدان طوایف و افراد با نفود عشایر بسیجی شیعه و سنی سیستان و بلوچستان که در کانون شهید عالی شهرستان زاهدان برگزارشد،بااشاره به 26 دیماه سالروز فرار عنصر فساد از کشوراظهار داشت: سی و نه سال پیش در چنین روزی طاغوت زمان با خروش مردم به رهبری امام راحل از کشور فرارکرد تا باطل جای خود را به حق بدهد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور از انقلاب اسلامی به عنوان نعمتی بزرگ یاد کرد و افزود: ذکر نام انقلاب به معنای یاد آوری نعمتهای الهی و شکر از آن است که باید همگان این مهم را قدر بدانند.
 
وی با اشاره به وضعیت مردم در  دوران قبل از انقلاب تصریح کرد: تحقیر ملت ایران و تاراج نعمت‌های خدادای که سهم این ملت بوداز نتایج حکومت ظاغوت در کشور بود، و اینها باعث شده بود ملت ایران در مجامع بین المللی جایگاهی نداشته باشد.اما در مقابل ،انقلاب اسلامی با حفاظت از سرمایه های این ملت  ،  اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.


وی ادامه داد: انقلاب عزت  و آبرو را در پناه دین مبین اسلام به ما برگردانید، البته در این میان نقش مردم نیز بر هیچ کس پوشیده نیست ، زیرا مردم  انقلاب خواستند و توانستند این مهم را به سرانجام برسانند.

وی بااشاره به اینکه امام و مردم ، انقلاب را تجلی بخشیدند، اظهار کرد: امروز عزت ما در سر تا سر جهان قابل مشاهده است بطوریکه ایران اسلامی را به عنوان کشوری می‌شناسند که هیچگاه در مقابل مستکبرین سر خم نکرده است.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به مجهادتها و رشادتهای مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کردو گفت:انقلاب اسلامی ایران عزت عظیمی دارد که جهانیان مردم ما را به آزادگی ، شرافت می شناسند ، و کشور ما در مقابل مستکبران عالم سر خم نکرده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه های دشمن علیه نظام اشاره کرد و گفت: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی برای شکست ملت ما هر کاری کرده است  که هشت سال جنگ تحمیلی تنها گوشه ای از فتنه انگیزی آنها می باشد.
 
این مسئول بیان کرد:  در آن زمان ۵۲ کشور، صدام را بر علیه ملت ایران حمایت می‌کردند. اما این همه دشمنی راه به جایی نبرد و اکنون کشور ایران در ابعاد مختلف  به ویژه علم به پیشرفت‌های مهمی رسیده است و جزء کشورهای برتر دنیا می باشد.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن شکاف بین اقوام مختلف است تا بتواند از این طریق به اهداف خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: ایران تنها کشوری است که تمام اقوام در آن با همدلی و وحدت زندگی می‌کنند و هیچ نیرویی نمی تواند وحدت آنها را خدشه دار کند.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم در خصوص تهاجم فرهنگی بیان کرد: دشمنان فرهنگ ما را نشانه گرفته اند و قصد دارندبی فرهنگی را در جامعه رواج دهند.

وی اظهار کرد: مردم ما استحقاق همه خوبی‌ها را دارند، چون پای اسلام و انقلاب ایستادند وبا هر بدی و  ناملایمتی ساختند.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین گفت:مردم ما مردمی انقلابی و ولایی بودند که با مقاومت و ایستادگی در مقابل تحریم  ها و سختی ها آبروی انقلاب را حفظ کرده اند .
 
وی گفت: انقلاب اسلامی  مایه حیات امت اسلامی است که مستکبران به آن چشم طمع دوخته اند.

سردار غیب پرورمردمان سیستان و بلوچستان را افرادی غیرتمند معرفی کرد و  افزود : برخلاف تصور عامه در خصوص امنیت در این استان مرزی ، شاهد امنیت پایدار در این خطه هستیم ، که به لطف معتمدان ، ریش سفیدان و سران عشایر همواره موقعیت انقلاب در این استان به خوبی لمس و درک شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان قدر مردم این استان را بدانند افزود: افتخار و شان پاسداری خود را نوکری مردم میدانیم و شهید شوشتری چهره بارز این تفکر است.

وی با اشاره به اینکه  شهیدشوشتری مدال نوکری مردم را به سینه زد و دشمن او را ترور کرد ، گفت: افتخار ،پاسداران نوکری مردم است،  و این نیروی انقلابی همیشه در کنار مردم بوده است.
 
فرمانده سپاه سلمان نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز ایران عزت شرف وآبرو دارد و این عزت مربوط به قوم یا مذهبی خاص نیست بلکه متعلق به همه اقوام و طوایف است.

سردار حسین معروفی افزود: امروز ملت ایران باپیروی از مقام معظم رهبری (مدظله) به جایگاهی رفیع در دنیا دست یافته است.

وی بااشاره به اینکه یکی از مولفه‌های پیروزی ملت ما وفاق ملی و وحدت است، تصریح کرد: ما در سیستان و بلوچستان بیش از هر استان و قوم دیگری  نیازمندوفاق و همدلی هستیم اما باید هوشیار بود زیرا دشمن به دنبال اختلافات قومی و مذهبی است.

وی ادامه داد: استان ما دارای ۲۸۲ طایفه است، که از این تعداد ۱۶۲ اهل سنت و ۱۲۰ وطایفه شیعه هستند واین طوایف درکنار هم با وحدت ویکدلی زندگی مسالمت آمیزی دارند.

وی خاطرنشان کرد: طوایف استان مردمی بصیر هوشیار و آگاه اند که دل در گرو انقلاب و ولایت دارند.

وی به استکبار ستیزی اهل سنت در استان اشاره و اظهار کرد: مبارزات اهل سنت در مقابل انگلیسی‌ها نمونه‌ای ازروحیه استکبار ستیزی مردم مسلمان این استان است.

فرمانده سپاه سلمان استان گفت: در دفاع مقدس استان ۳ گردان داشت که یک گردان ویژه اهل سنت بود و امروز در ادامه راه ایثارگران و شهدای دفاع مقدس اهل سنت ۳۰۰ دسته رزمی دارد که در راستای برقراری امنیت پایدار و اجرای مأموریت‌های بسیج فعالیت می‌کند.

سردار معروفی افزود: دشمن در فتنه جدید خود سعی کرد تابا ایجاد اغتشاش به اهداف خود برسداما با حضور به موقع بزرگان طوایف و بصیرت هوشیاری طوایف دشمن بار دیگر شکست خورد.
ارسال نظرات