همایش رسانه‌ای «خبرخوب» امروز با حضور چهره‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، نمایندگان نهادها و سازمان‌های دولتی و رسانه‌های کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۷۴۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج  به نقل از دبیرخانه همایش خبرخوب، همایش «خبرخوب» که با رویکرد تبیین و تاکید بر انتشار اخبار امیدآفرین در رسانه‌های جمعی و روابط عمومی نهادها و سازمان‌های مختلف کشور از ساعت 14تا 17 روز سه شنبه 26دی‌ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.
در این همایش چهره‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، نمایندگان نهادها و سازمان‌های دولتی و رسانه‌های کشور حضور خواهند داشت و سیدمحمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس اسبق سازمان صدا و سیما سخنرانان اصلی این همایش هستند.
این گزارش می‌افزاید: در همین زمینه پویش(کمپین) «خبرخوب» راه اندازی شده که رسانه‌ها و نهادها و سازمان‌های زیادی به آن پیوسته‌اند.
خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری مهر،خبرگزاری میزان، خبرگزاری ایسنا، روزنامه جوان، روزنامه وطن امروز، روزنامه خراسان، پایگاه خبری مشرق، سازمان فضای مجازی سراج، کمیته امداد امام خمینی(ره)، نیروی انتظامی، سازمان بسیج مستضعفین، سازمان‌ اوقاف و امور خیریه، جمعیت هلال احمر، سازمان بهزیستی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان اقتصادی کوثر، بنیاد برکت، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تاکنون به این پویش پیوسته‌اند.
در روزهای گذشته جمعی از اساتید ارتباطات و کارشناسان امور رسانه با ارسال یادداشت و یا مصاحبه با خبرگزاری فارسضمن حمایت از این پویش، ضمن تبیین اهمیت اخبار خوب بر انتشار اخبار مثبت و امیدآفرین در جامعه تاکید کرده‌اند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات