خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):
جانشین فرمانده سپاه اصفهان، گفت: دشمن در فتنه و برنامه ریزی های اخیر خود قدرت مردم را پیش بینی نکرده بود و نمی دانست هنگامی که روی موج مطالبات به حق سوار می شوند و کلیات نظام را مورد حمله قرار داده و به مقدسات توهین می کنند، کاسه صبر مردم لبریز می شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۷۴۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ مراسم تکریم سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی و معارفه سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز، صبح امروز با حضور جانشین سپاه صاحب الزمان (عج)، مسئولان شهرستان و بسیجیان در فرهنگسرای کوثر نطنز برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در این مراسم با تاکید بر این که اساس کار ما باید خدمت به مردم باشد، اظهار کرد: شاهد حوادثی در روزهای اخیر در بعضی از نقاط کشور بودیم که این حوادث ناشی از بهره برداری دشمن از یک سری مطالبات به حق مردم در راه تحصیل منافع نامشروع خود بود.

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا افزود: دشمن همواره تلاش کرده است تا از ظرفیت های مردمی در راه تحقق اهداف خود بهره برداری کند و هرگز از هیچ توطئه ای برای از پای درآوردن نظام و انقلاب غفلت نکرده است.

وی تصریح کرد: دولت موقت، ترور مسئولان نظام، جنگ تحمیلی، تحریم ها و جنگ نرم از ابزارهایی بوده است که دشمن از اوایل پیروزی انقلاب تا کنون از آن ها برای ضربه زدن به مردم به عنوان سرمایه های عظیم انقلاب و ذخیره تمام ناشدنی نظام، استفاده کرده تا آن ها را از جمهوری اسلامی جدا کند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با تاکید بر این که تلاش امروز دشمن برای بر این است که انقلاب را با جنس خود شکست دهد، بیان کرد: کانون خانواده اولین نقطه مورد حمله دشمن است که جبهه ضد انقلاب با انواع فرهنگ های وارداتی و تبلیغات مختلف آن را هدف قرار داده و به دنبال کم کردن دامنه اعتقاد ها در این کانون است.

وی مراکز آموزشی را دومین نقطه مورد نظر دشمن برای حمله عنوان کرد و گفت: آمریکایی ها به عنوان سردمدار دشمنان نظام و انقلاب به دنبال الگوی خاص خود برای ترویج فرهنگ غربی هستند و این مراکز باید این تهدیدها را شناسایی و خنثی کنند.

سردار فدا ادامه داد: پشت پرده همه اتفاقات اخیر با تشکیل اتاق فکری در کردستان عراق با حضور افسر عملیات ویژه سیا در امور ایران شروع شد و با راه اندازی اتاق مکمل در هرات افغانستان و استقرار اتاقی برای استفاده از ظرفیت نخبگان فضای مجازی در دبی پیگیری شد و در بیستم آبان ماه امسال عملیات ایذایی را در رستوران زیتون اربیل عراق سازماندهی کردند.

این مقام نظامی استان اصفهان، با بیان این که تامین عوامل اجرایی این کار بر عهده سلطنت طلب ها و حمایت مالی آن بر عهده عربستان بود، اضافه کرد: این تشکیلات به صورتی برنامه ریزی کرده بود که در دو مرحله این عملیات ادامه پیدا کند، که مرحله اول آن از ابتدای دی ماه شروع شود تا 21 بهمن به اسم تظاهرات آرام، خاموش نه به گرانی، نه به بیکاری و غیره ادامه یابد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: دشمن قصد داشت تا مرحله دوم را بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن با چاشنی ترور، خشنونت، انفجار و بهم ریختگی و آشوب، پیگیری کند و شرایطی را فراهم کنند تا از روستاها و شهرهای کوچک این اغتشاش ها شروع و در ادامه دامنه آن را به مراکز استان ها و شهرهای بزرگ بکشاند.

وی ابراز کرد: با این که دولت جمهوری اسلامی در این نظام حاکم است ولی دشمن تلاش می کرد تا نقص ها و ضعف های موجود را به ولی فقیه نسبت دهد، برای همین نوک حمله پیکان های خود را رهبر معظم انقلاب قرار داده بود.

سردار فدا تاکید کرد: دشمن در فتنه و برنامه ریزی های اخیر خود قدرت مردم در نظام را پیش بینی نکرده بود و نمی دانست هنگامی که روی موج مطالبات به حق سوار می شوند و کلیات نظام را مورد حمله قرار داده و به مقدسات توهین می کنند، کاسه صبر مردم لبریز می شود.

وی با تاکید بر این که نیروهای مردمی، بسیج، نظامی، انتظامی و امنیتی به محض اطلاع از اهداف نظام مبنی بر براندازی و شکاف بین جناح ها، به سرعت وارد عمل شدند، تصریح کرد: بیشتر افرادی که در اغتشاش های اخیر دستگیر شدند دارای وضعیت مالی مناسب، دارای سابقه محکومیت و حتی دارای کار بودند.

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا بیان کرد: دشمن به واسطه کوتاه بودن دستش از منافع، بازهم دست از دشمنی برنخواهد داشت و برای خنثی کردن توطئه های آن یک وحدت و انسجام باشکوه و بیش از پیش را می طلبد.

وی از حضور همیشه در صحنه مردم در دفاع از نظام و انقلاب قدردانی و تاکید کرد: مطالبات مردم به حق بود و آن هایی که به خاطر حل نشدن این مشکلات اعتراض کردند حتی صف خود را از اغتشاش و فتنه نیز جدا کردند، بنابر این کم گذاشتن برای این مردم وفادار به انقلاب خیانت است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: طبق منویات رهبر معظم انقلاب این ضربه زدن ها بی تقاص نخواد ماند و نیروهای بسیجی و سپاهی هم در کنار مردم همواره خادم ملت می ماند و به دفع فتنه ها نیز ادامه می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها