خبرهای داغ:

پیکر شهید "جان‌محمد فتاحی" در گلستان شهدا اصفهان به خاک سپرده شد

جانباز ۷۰ درصد جان‌محمد فتاحی پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به یارانش شهیدش پیوست و امروز در گلستان شهدا اصفهان به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۹۷۵۷۶۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، پیکر جانباز 70 درصد شهید جان‌محمد فتاحی امروز از ساعت 15 از مسجد صاحب الزمان (عج) سپاهان‌شهر تا گلستان شهدا اصفهان تشییع و پس از وداع با خانواده و مردم به خاک سپرده شد.

«جان‌محمد فتاحی» جانباز 70 درصد استان اصفهان در دوران دفاع مقدس بود که پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

شهید جان‌محمد فتاحی ساکن اصفهان بود که در سال 1327 در مسجد سلیمان به دنیا آمد. از این جانباز یک فرزند دختر و 3 پسر به یادگار مانده است.

شهید جان‌محمد فتاحی بر اثر اصابت گلوله در پایگاه نفتی مسجد سلیمان مصدوم و جانباز شده بود و امروز پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی در آرامگاه ابدی خود به خاک سپرده شد.

مراسم خاکسپاری شهید جان‌محمد فتاحی با حضور گسترده مردم و خانواده‌های شهدا از مسحد صاحب‌الزمان(عج) سپاهان شهر تا گلستان شهدا برگزار شد.

در این مراسم حضور کودکان و سالخوردگان نیز بسیار چشمگیر بود. مردم با نثار گل و قرائت قرآن شهید فتاحی را به خانه‌ ابدی‌اش بدرقه کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار