خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بویین زهرا اذعان کرد: تنها راه مقابله با خباثت های غرب و سایر دشمنان جمهوری اسلامی اقتدار و ایستادگی همه جانبه می باشد و مادامی که با بدعهدی سعی در به حاشیه کشاندن ایران را دارند باید آگاه بود و دانست که اگر عرصه از سوی جمهوری اسلامی خالی شود، دشمن با تمام قوا به میدان می آید.
کد خبر: ۸۹۷۵۷۶۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

سرگرد امیری نژاد سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بویین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون مسائل اخیر مربوط به برجام و تحریم های جدید رئیس جمهور آمریکا به گفت و گو نشست.
وی تبیین کرد: با گذشت قریب به 40 سال از پیروزی انقلاب شاهد آن بودیم که جمهوری اسلامی در هیچ یک از مسائلی که آمریکا خود را در آن دخیل ساخته است به منفعت و موفقیت دست پیدا نکرده است و این نشانگر آن خواهد بود که در مسائل مربوط به برجام نیز شاهد وقوع نکته مثبتی نخواهیم بود.
این مسئول با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست عنوان کرد: آمریکا در هیچ مقطعی برای ایران فرش قرمز پهن نکرده است و بی شک برجام نیز نمی تواند باعث این حرکت از جانب دشمن شود.
امیری نژاد مطرح کرد: آنچه که از رفتارهای آمریکا در طول سال های پس از انقلاب و یا حتی پیش از آن در قبال ایران شاهد بوده ایم نتایجی جز آشوب و فتنه نبوده است.
وی در ادامه تصریح کرد: به راه اندازی مثلث عبری_عربی_غربی در منطقه خاور میانه، از جانب دشمن که در سه راس آن آمریکا، اسرائیل و عربستان قرار گرفته اند، هیچگاه نه تنها نفعی برای ایران در پی نداشته است بلکه سبب بسیاری از مشکلات جمهوری اسلامی شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بویین زهرا افزود: در بسیاری از مقاطعی که ایران در شرایط سخت و گاه بحران قرار گرفته است، اینچنین کشورها نه تنها قصد کمک نداشته اند، بلکه بعضی نیز به تعبیر رهبر معظم انقلاب با دست چودنی و دستکش های مخملی به بهانه کمک و دستگیری سعی در فریب جمهوری اسلامی را داشته اند.
امیری نژاد اضافه کرد: تنها راه مقابله با اینگونه خباثت های غرب و سایر دشمنان جمهوری اسلامی اقتدار و ایستادگی همه جانبه می باشد و مادامی که با بدعهدی سعی در به حاشیه کشاندن ایران را دارند باید آگاه بود و دانست که اگر عرصه از سوی جمهوری اسلامی خالی شود، دشمن با تمام قوا به میدان می آید.
این مسئول خاطرنشان کرد: آنچه که مشخص است مجهز بودن دشمن به آخرین سیستم های دفاعی است و سعی در خلع سلاح سازی ایران را همچون عراق و لبنان دارد که در مقابل ایران نیز ملزوم است با به نمایش گذاشتن اقتدار دفاعی خود در منطقه و حفظ قدرت بازدارندگی خویش اجازه اجرای این دسیسه را به دشمن ندهد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بویین زهرا در پایان یادآور شد: کوتاه آمدن در برابر دشمن سبب گستاخی بیشتر وی می شود به گونه ای که با دخالت در مسائل داخلی کشور همچون دخالت در شورای رهبری، مسائل مربوط به حقوق زنان و حقوق بشر و البته به تازگی مطرح کردن حقوق هم جنس بازان نیز پیش می آیند و در این میان ما بمنظور مقابله با این اقدامات دشمن موظف به ثبات در تمامی عرصه ها هستیم.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها