خبرهای داغ:
پیکر پاک و نورانی ۸ شهید دفاع مقدس که اخیراً توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده بود، شناسایی شد.
کد خبر: ۸۹۷۵۸۳۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، پیکر پاک و نورانی هشت شهید دفاع مقدس که اخیرا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده بود، شناسایی شد. مشخصات این شهدا به این شرح است:

شهید منصور گروییه خراسانی

شهید منصور گروییه خراسانی، فرزند عباس، متولد 45، اعزامی از استان کرمان است. این شهید بزرگوار در سال 67  به جنگ اعزام و در تک دشمن 67 و در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسید.

 

شهید فرزاد سمالی

شهید فرزاد سمالی، فرزند ولی، متولد 47، اعزامی از استان خوزستان است. این شهید بزرگوار در سال 62  به جنگ اعزام و در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی طلائیه به شهادت رسید.

 

شهید حجت الله خانلرخانی

شهید حجت الله خانلرخانی، فرزند علی، متولد 41، اعزامی از استان سمنان است. این شهید بزرگوار در سال 61  به جنگ اعزام و در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی پاسگاه زید به شهادت رسید.

 

شهید جمشید عباسی

شهید جمشید عباسی، فرزند غلام حسن، متولد 43، اعزامی از استان سیستان بلوچستان است. این شهید بزرگوار در سال 66  به جنگ اعزام و در درگیری در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید.

 

شهید الماس بیرامی

شهید الماس بیرامی، فرزند ابراهیم، متولد 45، اعزامی از استان اردبیل است. این شهید بزرگوار در سال 67  به جنگ اعزام و در تک دشمن 67 و در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسید.

 

شهیدسید باقر حسینی

شهید سید باقر حسینی، فرزند سید بزرگ، متولد 46، اعزامی از استان مازندران است. این شهید بزرگوار در سال 67  به جنگ اعزام و در تک دشمن 67 و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید.

 

شهید عین الله قربانی

شهید عین الله قربانی، فرزند امان الله، متولد 46، اعزامی از استان تهران است. این شهید بزرگوار در سال 67  به جنگ اعزام و در تک دشمن 67 و در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسید.

 

شهید امرالله احمدی

شهید امرالله احمدی، فرزند موسی، متولد 45، اعزامی از استان خوزستان است. این شهید بزرگوار در سال 61  به جنگ اعزام و در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها