خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در نشست صمیمی اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت : از خدمات ارزشمند و کم نظیر سپاه در طول حیات انقلاب اسلامی تشکر میکنیم.
کد خبر: ۸۹۷۵۸۵۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ، حجه الاسلام حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در نشست صمیمی اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت : از خدمات ارزشمند و کم نظیر سپاه در طول حیات انقلاب اسلامی تشکر میکنیم.

وی افزود : سپاه بازوی انقلاب بوده و هست . در طول این سالها اگر پیروزی شامل ما شده به خاطر حضور سپاهیان و بسیجیان و نیروهای مسلح بوده است. ما آمده ایم که اعلام کنیم همه ما در کنار شما و با شما هستیم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در این مراسم گفت : ما به همه ایثارگران ،جانبازان، خانواده شهداء و آزادگان بدهکاریم ، نباید فراموش کنیم مردم مطالبات دارند . ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی اول وظیفه داریم مدافع مردم باشیم . ما وظیفه داریم از همه مردم بایت حمایت از انقلاب تشکر کنیم و دستشان را ببوسیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کشان در حاشیه این نشست خاطر نشان کرد : امروز رسالت همه ما روشنگری است . خاصیت فتنه غبار آلود بودن آن است . فرصت مناسبی است که برای همه در مورد فتنه روشنگری شود هیئات مذهبی روشنگری پیرامون فتنه اخیر را فراموش نکنند.

در پایان نیز اعضای شورای هیئات مذهبی و هیئت داران شهرستان کاشان با اهداء شاخه گل به کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از زحمات آن ها در برقراری نظم و کمک به امنیت شهرستان تشکر کردند.

 

ارسال نظرات