در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان مطرح شد

سرانه دریافتی فرزندان محسنین و ایتام سمنانی ۲۰۰ هزار تومان است

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان و معاونان ضمن دیدار با سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گزارشی از خدمات حمایتی به مددجویان استان سمنان را ارائه کرد.
کد خبر: ۸۹۷۵۸۵۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه سه درصد از جمعیت استان سمنان معادل ۲۳ هزار و ۱۳۷ نفر تحت حمایت این نهاد هستند افزود: ۳۶ درصد از این افراد به علت فوت سرپرست و ۲۳ درصد به علت کارافتادگی تحت حمایت این نهاد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به هشت هزار حامی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین این استان اشاره کرد و گفت: حامیان این طرح‌ها ماهانه ۲۰۰ هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک می‌کنند.

سید جواد رضوی افزود: هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در طرح‌های اکرام ایتام و دو هزار فرزند غیر یتیم در طرح‌های فرزندان محسنین از حمایت حامیان بهره‌مند‌می شوند.

وی یادآور شد: ۴۵۰ مددجوی دارای بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات درمانی و بهداشتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه خدمت به مردم در همه جای ایران عبادت است افزود: رسیدگی به محرومان و دستگیری از نیازمندان از اهداف انقلاب است.

وی به اندیشه امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام (ره) پیروزی انقلاب را مدیون و متعلق به محرومان و مستضعفان جامعه می‌دانستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نقش کمیته امداد را در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه مؤثر برشمرد و گفت: این نهاد از ابتدای انقلاب تاکنون با دستگیری از نیازمندان و ایجاد فرصت‌های شغلی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار