مرادی از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه و مسابقه مختلف فرهنگی و ورزشی در دهه مبارک فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۸۶۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

محمد مرادی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دهه فجر امسال را پر بارتر برگزار می‌کنیم و بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور خاطرات و ارزش‌های والایی بوده و دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است و روز به روز تجلی آن بیشتر و فراگیرتر می‌شود ، افزود: بزرگ‌ترین مزیت انقلاب اسلامی بر سایر حکومت‌های دنیا همراهی و پشتیبانی مسئولان و مردم با یکدیگر است و ایمان، اراده و تقوای الهی از جمله عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود که آن را در جهان جاودانه کرده است.

مرادی با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌ها و آئین دهه فجر گفت: برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر و در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل جوان برگزار می‌شود.

سرپرست  اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک بیان کرد: جلسه‌ای با سایر ادارات دولتی و نهادها و دانشگاه‌ها برای پربارسازی برنامه‌های دهه فجر تشکیل خواهد شد و هماهنگی‌های لازم در راستای انسجام برنامه‌ها انجام می‌شود.

محمد مرادی با اشاره به مهمترین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی این اداره افزود : این برنامه‌ها شامل مسابقات فرهنگی ورزشی، رژه دوچرخه‌سواران مصادف با نخستین روز دهه فجر، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان، دانشگاه‌ها، مدارس و غیره است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک تصریح کرد: برگزاری بازی‌های بومی محلی، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون و کوهپیمایی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، حضور ورزشکاران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و حضور سازمان‌یافته ورزشکاران در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان شهرستان در دهه مبارک فجر است.

ارسال نظرات