رئیس پلیس غرب استان تهران گفت:حافظان به انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای در نظام مقدس دارند وسربازان سهم بسزایی در برقراری و حفظ امنیت جامعه بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۹۷۵۸۷۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محسن خانچرلی در جشنواره سرباز که با حضور امام جمعه شهرستان شهریار، مسئولان نظامی و انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه حافظان نظام مقدس جمهوری اسلامی، داری ارزش و‌درجه ای معنوی در نظام ‌مقدس جمهوری اسلامی هستند اظهار داشت: سربازان سرمایه های گرانقدر کشور هستند و با جانفشانی برای حفظ و‌امنیت جامعه و نظام و‌کشورش،اقتدار،ایثار و شجات را به ارمغان آوردند.

وی وظیفه مقدس سربازی را ،راهی برای تزکیه نفس و بصیرت عنوان کرد و‌ادامه داد:جوانان کشور ضمن آشنایی و ارتباط با فرهنگها و‌لهجه های کشور،این وظیفه مقدس را میتوانند برای تزکیه نفس، بصیرت ،خودسازی و دانش علمی به کار برند.

سردار خانچرلی در ادامه سخنرانی خود،به منزلت و‌جایگاه سرباز اشاره کرد و‌بیان داشت:سربازان عزیز ما خدمت به مردم،آسایش برای جامعه و پاسداری از مرزو‌بوم کشور را سرلوحه کار خود قرار داده اند و از این رو،این وظیفه مقدس بی شک‌ احترام و جایگاه والایی را نزد مردم دارد.

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد:جوانان باید در حین انجام سربازی در کنار دیگر پرسنل ناجا و یا نهادهای نظام، تجربه های زیادی راکسب کنند و قدر فرصتهایی که در این دوره بدست می آورند را بدانند و به دنبال تعالی رفتار خود باشند.

فرمانده ویژه غرب استان تهران، یکی از اهداف این جشنواره را تقویت روحیه سربازان و تجلیل از زحمات آنها برشمرد و خاطر نشان کرد:امیدوارم با ظهور رساندن توانايي‌ها و قابليت‌ها‌ي دوران جواني خود،سربازان بتواند در عرصه های مختلفکشور به پويايي و رشد برسند.

سردار خانچرلی در خاتمه سخنرانی خود،با بیان اینکه نیروهای مسلح‌ در هر درجه و‌مقامی خود را تابع ولایت مداری و‌پیروی از امام خامنه ای عزیز می دانند یادآورشد:اگر چنین نبود نیروهای مسلح و سربازان ما با جان و‌دل، خود را آماده شهادت نمیکردند و‌امروزه پیشرفت نظام در جامعه و‌منطقه مدیون خون شهدا و خون شهدا،ضامن پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شاین ذکر است ، در پایان این مراسم با حضور سردار محسن خانچرلی و‌دیگر مسئولان شهرستان شهریار، ازسربازان نمونه با اهدا لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات