تاکید معاون استاندار بر رعایت اصول فنی در ساخت و ساز‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر رعایت اصول فنی ساخت و ساز‌ها در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۵۹۱۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
فیلی در جلسه شورای فنی استان با اشاره تاکید معاون استاندار بر رعایت اصول فنی در ساخت و ساز‌ها به زلزله خیز بودن کهگیلویه و بویراحمد و ضرورت مقاوم سازی و استحکام ساختمان‌ها گفت:دستگاه‌های اجرایی باید از هر گونه همکاری با متخلفان در زمینه ساخت و ساز‌های غیرمجاز خودداری و شهرداری‌ها هم از صدور پایان کار برای این نوع ساخت و ساز‌ها خود داری کنند.
وی خواستار بررسی و بازنگری در تهیه طرح جامع تفصیلی شهر‌های استان شد و افزود: تاخیر در تهیه این طرح موجب افزایش پدیده حاشیه نشینی در استان می‌شود.
فیلی در ادامه بر در نظر گرفتن فضای پارکینگ در ساخت و ساز‌ها تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان و دستگاه‌های متولی هم باید بر ساخت ساز‌های موقت و آسیب پذیر و همچنین نحوه تفکیک و قطعه بندی اراضی خارج از محدوده شهر نظارت و با متخلفان برخورد کنند.
کناری سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد هم با انتقاد از وضعیت نابسامان ساخت و ساز‌های موجود در شهر یاسوج آن را ناشی از کم کاری برخی دستگاه‌های اجرایی متولی دانست و خواستار شناسایی متخلفان و برخورد با آن‌ها شد.
در این جلسه همچنین تعیین تکلیف قطعه سوم بزرگراه یاسوج به شیراز تا دو هفته آینده، اتصال شبکه فاضلاب بیمارستان شهید جلیل یاسوج به شبکه فاضلاب شهری، تکمیل یکی از باند‌های پل سوم بشار حداکثر تا ۵ اسفندماه امسال مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال نظرات