فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری یک فرد کلاه‌بردار که با اسکناس تقلبی اقدام به معامله احشام در این شهرستان می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۹۳۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  احمدرضا غلامی امروز در ستاد دهه مبارک فجر، اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برای این ایام 25 برنامه شاخص در نظر گرفته است.

 

وی افزود: 300 روحانی در دهه مبارک فجر به منظور تببین و ارائه گزارش عملکرد نظام جمهوری اسلامی به نقاط مختلف استان لرستان اعزام می‌شوند.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برپایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی مساجد استان خبر داد و افزود: همچنین 25 نقطه آسیب‌پذیر لرستان شناسایی شده است که طی دهه مبارک فجر برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در این مناطق اجرا می‌شود.

 

غلامی بیان داشت: روز 17 بهمن‌ماه از پیشکسوتان و مداحان برجسته استان تجلیل به عمل می‌آید، همچنین کانون مداحان در روز 22 بهمن اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی خواهد کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری 100 گفتمان دینی تحت عنوان گفتمان انقلاب، یادآور شد: بیش از 20 مبلغ از اداره کل تبلیغات اسلامی استان به روستاها و عشایر رفته و به اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر می‌پردازند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات