کمیته‌های شانزده‌گانه ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد تعیین شدند

کمیته‌های ۱۶ گانه ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد تشکیل شد و این کمیته‌ها آغاز به کار کردند.
کد خبر: ۸۹۷۵۹۷۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، عباس اقبال در نخستین جلسه ستاد دهه فجر بهاباد با بیان اینکه دردهه فجر باید موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام و انقلاب برای نسل جوان بازگو شود اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم و جوانان و نوجوانان برگزار شود.
فرماندار بهاباد با بیان اینکه در دهه فجر باید موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام را برای نسل جوان بیان کرد گفت: برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود چرا که پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک حرکت مردمی بوده و تداوم انقلاب و پیشرفت‌های آن هم به واسطه حضور همیشگی مردم در تمام صحنه‌های انقلاب بوده است.
اقبال با بیان اینکه همه اقدامات دشمن طی این چهل سال با وجود انقلاب خنثی شده است و دشمن از این همه توطئه‌ها ضربه خورده است اظهار داشت: در تمام این حرکات وجود مردم و حرکت این مردم انقلابی بود که کلیه حرکات اخیر خنثی شد و دشمن هیچ کاری نتوانست انجام دهد.
فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بواسطه احیاگری ارزش‌های ناب اسلام، خون شهدا و دفاع همه جانبه مردم در پیروی از امام خمینی (ره) به پیروزی رسید گفت: باید ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب را حفظ کرد و از آن‌ها پاسداری نمائیم.
وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر باید برای نسل جوان بازگو و تبیین شود گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور همه آحاد مردم در این برنامه‌ها را فراهم کرد و با این اقدام، امکان آشنایی هرچه بیشتر جوانان با ارزش‌های انقلاب فراهم کرد.
اقبال با بیان اینکه دهه فجر بزرگترین جشن نظام اسلامی است که باید محور وفاق ملی باشد، ادامه داد: پیروزی انقلاب سر آغاز حاکمیت ارزش‌های الهی در جامعه و نشان اسلامیت و جمهوریت نظام است به همین دلیل تمامی دستگاه‌ها و ادارات باید با حضور خود در برنامه‌های دهه فجر این برنامه‌ها را هر چه با شکوه‌تر برگزار کنند.
در ادامه این مرا سم کمیته‌های ۱۶ گانه ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد تعیین و حسین زینلی بهابادی به عنوان دبیر ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد معرفی شد.
ارسال نظرات