خبرهای داغ:
رییس و اعضای شورای بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم عصر روز سه شنبه ۲۶ دی ماه، با حضور در منزل شهیدان مهدی و مجید زین الدین، با مادر بزرگوار این دو شهید عزیز دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۷۵۹۹۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «سیدمهدی رضویان» مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم به همره اعضای شورای سازمان و مربیان حلقه‌های صالحین بسیج پیشکسوتان با مادر بزرگوار شهیدان مهدی و مجید زین الدین دیدار کردند.
خانم «زینب اسلام دوست» طی سخنانی در این دیدار، به بیان تفصیلی از شرایط زندگی و رشد فرزندان شهیدش وتربیت دینی آنان درشرایط سخت زمان طاغوت پرداخت.
وی همچنین هوش و ذکاوت فرزندان بویژه مهدی در فراگیری دروس و نیز انگیزه وی در مبارزه با رژیم طاغوت همراه پدر و سرانجام تبعید پدر به سقز و تلاش مهدی در پرنمودن سنگرمبارزه پدر را بازگو کرد.
مادر شهیدان زین الدین ادامه داد: تاکید آقا مهدی ازهمان دوران به انجام تکلیف تحت امر ولایت فقیه بود و این موضوع را در دوران دفاع مقدس به رزمندگان اسلام نیز یادآوری می‌کرد.
وی در ادامه به ویژگی‌های تربیتی ودینی و سیاسی آقا مجید و حضور وی در فعالیت‌ها علیرغم سن کم او اشاره کرد و افزود: اگر زمینه فراهم میشد و خداوند عمری به مجید می‌داد، میتوانست نقش همطراز وحتی بالاتر از مهدی برای انقلاب اسلامی ایفا نماید و خداوند خواست این دو برادر در کنار هم و همزمان به شهادت برسند تا ما مجید را جدای از مهدی ندانیم.
خانم اسلام دوست، عوامل موثر در موفقیت مهدی و مجید زین الدین را در بی توجهی آنان به زرق وبرق دنیا و نپذیرفتن بورسیه دانشگاه‌های فرانسه و.. توسط آقامهدی برای تداوم مبارزه در رکاب امام و ولایت، خواند و افزود: تربیت در خانواده دینی و مذهبی، تلاش پدر برای بزرگ کردن و تربیت فرزندان با رزق حلال، ارتباط خانواده با روحانیت متعهد، تاکید بر انجام وظایف دینی و حضور در صحنه‌های سیاسی و پیروی از ولایت فقیه و انجام امور براساس تکلیف را از زمینه‌های تربیتی شهیدان مهدی و مجید دانست.
در این دیدار که سردار صادقی به نمایندگی از شورای مرکزی بسیج پیشکوتان جهاد و شهادت نیز حضور داشت، لوح تقدیر سردار «غیب پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین به مادر شهیدان زین الدین اهدا شد.
ارسال نظرات