معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعتبار 500 میلیون تومانی مجتمع فرهنگی رامسر درسال 96 خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۹۹۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی اصغر کار اندیش در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی نیمه ساخت رامسردرگفت وگویی گفت: شهرستان رامسر با ۷۰ هزار نفر جمعیت و گردشگران بیشماری که به این شهرستان سفر میک نند ، قطعا نیازمند یک فضای فرهنگی بوده و دولت وظیفه دارد که این فضا را بسازد.
وی افزود: بر این اساس در گذشته فضایی بدین منظور در رامسر ساخته شد اما طی فرآیندی به نیروی انتظامی رامسر واگذار شده و پس از ان ، مکان فعلی انتخاب و مصوب شد تا این بنا احداث شود.
کار اندیش با بیان اینکه پس از جانمایی مکان فعلی مجتمع فرهنگی رامسر، برای آن ردیف اعتباری در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی آن حدود ۱۸ سال قبل آغاز شد.
وی اضافه کرد: پس از گذشت چندین سال میراث فرهنگی با این توجیه که باغ سی و سه هکتاری رامسر باید به ثبت جهانی برسد ، از ادامه ساخت پروژه جلوگیری کرده و کار را متوقف کرد که این کار میراث فرهنگی منطقی نبود و دولت باید این موضوع را حل کند.
وی با بیان اینکه دولت باید تکلیف این پروژه را مشخص کند ، خاطر نشان کرد: نمی شود این مکان سالها بدون استفاده و نیمه کاره رها بشود .
معاون منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دولت یا باید ساخت این پروژه را تکمیل کرده و به مردم تحویل بدهد و اگر هم پی گیر ثبت جهانی باغ سی و سه هکتاری هستند ، مکانی دیگر را برای ساخت این پروژه در نظر گرفته و هزینه آن را متقبل بشوند.
وی با بیان اینکه نسبت به این موضوع معترض بوده و آن را در کمسیون های مختلف هم مطرح کرده ام، گفت: من از استاندار مازندران می خواهم که ظرف یک ماه تکلیف این موضوع را روشن کند.
کار اندیش افزود: این پروژه در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد که باید کار شود و نمی توانیم این اعتبار را برگشت بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها