روحانی با اشاره به اینکه حرکت جهادی این ملوانان برای تامین اقتصاد کشور قابل تقدیر است، افزود: دشمنان باید بدانند خدمتگزاران نظام اسلامی با جان و دل آماده خدمت به میهن اسلامی هستند هرچند گله‌هایی در مورد بی‌توجهی که در مورد امدادرسانی به این حادثه دیدگان شکل گرفته وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۲۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی با ابراز تاسف از سانحه دلخراش سانچی و تسلیت از دست دادن تعداد زیادی از خدمتگزاران نظام اسلامی به مقام معظم رهبری، آحاد ملت ایران به ویژه خانواده جانباختگان این حادثه اظهار کرد: آنچه که زمینه نگرانی و ناراحتی ملت ما را فراهم کرد این بود این عزیزان برای تامین اقتصاد و نیازهای کشور در یک حرکت جهادی با آگاهی به خطرات موجود عازم این سفر شدند.

وی با اشاره به اینکه حرکت جهادی این ملوانان برای تامین اقتصاد کشور قابل تقدیر است، افزود: دشمنان باید بدانند خدمتگزاران نظام اسلامی با جان و دل آماده خدمت به میهن اسلامی هستند هرچند گله‌هایی در مورد بی‌توجهی که در مورد امدادرسانی به این حادثه دیدگان شکل گرفته وجود دارد.

 امام جمعه بابل تصریح کرد: ای کاش مسؤولان به دولت چین اعتماد نمی‌کردند و نیروهای امدادی را زودتر اعزام می‌کردند تا شدت خسارت کاهش می‌یافت.

 این مسؤول با اشاره به اینکه کمیته بررسی حادثه سانچی تشکیل شود، خاطرنشان کرد: باید علت تعلل چین، ژاپن و کشورهای محدوده این آبراه برای تاخیر در امدادرسانی پیگیری شود.

روحانی با اشاره به اینکه علت حادثه سانچی مشکوک است، یادآور شد: بسی جای تعجب است کشتی بزرگ تجاری با کشتی نفتکش ایران برخورد می‌کند و با یک ضربه  32 خدمه کشتی جان خود را از دست می‌دهند.

 وی با اشاره به اینکه این حادثه جای تامل و بررسی دارد، ادامه داد: باید این موضوع بررسی شود تا مبادا کسانی از روی عداوت و دشمنی با ملت ایران مسبب این حادثه باشند.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه تعلل کشور چین در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سانچی مشهود بوده است از مسؤولان خواست علت این حادثه و تعلل کشور چین را پیگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها