عضو شورای شهر بندرعباس گفت: نبود مدیریت واحد شهری یکی از مشکلات جدی در حوزه شهری است و تا زمانی که مدیریت واحد شهری در شهر به سرانجام نرسد با معضلات و مشکلاتی مواجه هستیم.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۳۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ پرویز سالاری در مورد موضوع متکدیان در شهر بندرعباس بیان داشت: نبود مدیریت واحد شهری یکی از مشکلات جدی در حوزه شهری است و تا زمانی که مدیریت واحد شهری در شهر به سرانجام نرسد با معضلات و مشکلاتی مواجه هستیم.

وی گفت: اگر شهری در زمینه مدیریت شهری موفق بوده و توانسته مؤلفه های لازم توسعه و مدیریتی که در آن شهر تأثیر گذار هستند را به یک سمت سوق دهند، پارلمان شهری در متحدسازی مدیران نقش بسزایی دارد.

سالاری بیان داشت: متکدیان یک معضل و یک ناهنجاری در شهر بندرعباس هستند و تکدی گری و حضور متکدیان پیامدهای امنیتی برای شهرهای بزرگ و توریستی دارد و چهره شهر را مخدوش کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس بیان کرد: بر طبق ماده ۷۱۲ و۷۱۳ قوانین جمهوری اسلامی ایران تکدی گری جرم است و فرد متکدی مجرم است و توسط نیروی انتظامی باید نسبت به جمع آوری و دستگیری متکدیان اقدام کند.

سالاری گفت: در موضوع آسیب های اجتماعی بایستی همه مولفه ها در یک جهت حرکت کنند و متولی هم جهت نمودن این مولفه ها استاندار به عنوان عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان و در شهرستان نیز فرماندار است.

وی گفت: با توجه به موقعیت آب وهوایی بندرعباس در این موقع سال شاهد حضور گردشگران در این شهر هستیم و اگر معضلاتی نظیر آسیب های اجتماعی، کودکان خیابانی و کودکان کار در خیابانها و پارکها پرسه بزنند قطعاً شرایط مناسبی برای حضور گردشگران وجود ندارد.

عضو شورای شهرستان بندرعباس در ادامه به روشنایی ورودیهای شهر بندرعباس اشاره و گفت: متاسفانه ورودیهای شهر و همچنین سطح شهر بندرعباس از روشنایی کافی برخوردار نیستند که می طلبد با حضور دستگاههای اجرایی مربوطه این مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: ورودی شهر بندرعباس از دو راهی گنو تا پلیس راه قدیم بندرعباس با همکاری شهرداری بندرعباس در حوزه سیما و منظر مورد ترمیم قرار می گیرد و ورودی شهر متناسب با شأن مردم و جایگاه این شهر در اقتصاد کشور شود.

ارسال نظرات