حجه الاسلام قلیپور مهم‌ترین وظیفه و رسالت نیروی انتظامی را تامین امنیت عنوان کرد و افزود: امنیت پایدار امروز جامعه با مجاهدت و تلاش نیروی انتظامی بدست آمده است.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۵۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در جلسه تودیع و معارفه فرمانده جدید  انتظامی بابلسر اظهار کرد: زمانی که همه مردم در امنیت کامل قرار دارند همه مدعی هستند و کسی توجهی به ماموران نیروی انتظامی نمی‌کند در صورتی که امنیت وجود نداشته باشد همه مردم نگاهشان  به سمت و سوی نیروی انتظامی رفته و انتظار دارند.

وی مهم‌ترین وظیفه و رسالت نیروی انتظامی را تامین امنیت عنوان کرد و افزود: امنیت پایدار امروز جامعه با تلاش نیروی انتظامی بدست آمده است.

امام جمعه بابلسر با اعلام اینکه کار برای خدا بسیار لذت‌بخش است و خستگی هم وجود ندارد، تصریح کرد: مسئله امنیت مسئله مهمی است و از فصول مهم زندگی است.

این مسؤول ادامه داد: امروزه همه باید بکوشند و به سمت و سوی جامعه آباد بروند و فراموش نکنیم تبعیض برای مردم قابل پذیرش نیست مردم انقلاب کردند که تبعیض‌ها از بین برود.

قلی‌پور بیان کرد: امروز فرزندان ملت فهیم ایران در ناجا با اقتدار کامل از جان و مال امنیت و عزت مردم پاسداری می‌کنند و با پشتیبانی مردم درصدد انجام ماموریت‌های مختلف به نحو شایسته هستند.

وی گفت: همراهی و همکاری خیلی خوبی بین مردم و پلیس وجود دارد و باید روز به روز دامنه این همکاری و همدلی بین مردم و نیروی انتظامی افزایش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها