با گذشت دو سال از افتتاح پارک تدبیر در شهرستان میناب هنوز هیچگونه فضای تفریحی و سرگرمی برای بانوان محقق نشده است.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۵۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛به نقل از میناب جنوب، پروژه پارک تدبیر در دومین شهر بزرگ هرمزگان علیرغم عمر دو ساله آن کار را برای ایجاد یک فضای مناسب و تفریح و سرگرمی بانوان این شهرستان سلب کرده است.

شهرستان میناب با داشتن بانوان ملی پوش و قهرمانان ورزشی، سالن ورزشی مجزا برای استفاده بانوان وجود ندارد و سالن ورزشی حجاب این شهرستان نیز بیشتر مورد استفاده آقایان ورزشکار قرار دارد این در حالی است که علیرضا پاکدامن فرماندار سابق این شهرستان تمام تلاش مجموعه مدیران دولت را فراهم کردن امکانات و خدمات لازم برای حضور فعال بانوان در عرصه ورزشی و احداث مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، سالن ورزشی و بوستان، بازارچه خود اشتغالی و مراکز فرهنگی ویژه بانوان را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه بانوان اعلام کرد.

بانوان مینابی بیش از نیمی از جمعیت این شهر را تشکیل می دهند و نشاط و بالندگی آنها تأثیرات مستقیم بر خانواده دارد لذا ایجاد فضاهای تفریحی برای این قشر باید مورد توجه مسئولین قرارگیرد.

با گذشت ۲سال از افتتاح پارک بوستان تدبیر در این شهرستان بعنوان یکی از خواسته های دیرین بانوان مینابی، به رغم پیگیری های طولانی، این محیط وضعیت مشخصی ندارد.

یکی از بانوان ورزشکار مینابی در گفتگویی اظهار کرد: علی رغم پیگیری های زیاد و بیان مشکلات تا کنون  پارک بوستان تدبیر و سالن ورزشی سالن حجاب این شهرستان در اختیار بانوان قرار ندارد که این موضوعی معضلی برای جامعه ورزشکار شهرستان است.

وی بیان کرد: بانوان شهرستان میناب که تعداد قابل توجه آنان در حوزه ورزش فعالیت دارند از یک سالن اختصاصی و فضای تفریحی محروم هستند در صورتی که سالن حجاب مخصوص بانوان بوده ونیاز است مسئولین این موضوع را رصد کنند.

ارسال نظرات