خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه استان قزوین بیان کرد: : شعار دیگر کافی می باشد و مردم و جوانان نیازمند عمل هستند و این ملت هم می توانند به این اینده امیدوار باشند
کد خبر: ۸۹۷۶۰۵۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه استان قزوین در نشست صمیمی با بسیجیان شهرستان آبیک بیان کرد: مسیر مردم ایران مسیری است که با معرفت انتخاب شده است و این پیروزی شما بر فتنه گران و دشمنان را مدیون مردم هستیم.
وی در خصوص اغتشاشات اخیر تبیین کرد: فتنه ای که دشمنان انقلاب با تمام امکانات پای بر عرصه گذاشتند و صاحبان زر و زور و مزدوران ان ها جمع شده بودند و شرایط را اماده دیدند و می خواستند ضربه خود را بر نظام بزنند.
این مسئول افزود: دشمنان فکر می کردند با اقدامات گسترده ای که با تنگنا قرار دادن مردم ما فضای یاس بر مردم حاکم شده و مردم منتظر جرقه ای برای ضربه زدن به نظام هستند.
سردار شاهرخی خاطر نشان کرد: دشنان دیدند بوسیله سلاح و جنگ خارجی نمی توانند مردم را شکست دهند و می خواستند نظام را از داخل شکست دهند و ایران را مانند سوریه درگیر فتنه کنند که شما مردم به ان پایان دادید.
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: گرد یاس و ناامیدی بر چهره دشمنان نشست و با راهپیمایی شما در اقصی نقاط ایران سیلی محکم خوردند و دیری نیست همانطور که بساط امریکا را در سال ۵۷ از ایران و در دهه ۹۰ از منطقه برچیدیم ان شاالله به زودی از کل جهان محو خواهیم کرد.
وی بیان کرد: این ملت با تمام مسئولین اتمام حجت کرد که به وظایف خودتان عمل کنید و فقر و بیکاری و اینده مبهم را که شایسته جوانان و ملت ایران نیست از بین ببرید گرچه هرجایی که نظام و دولت ما به حضور مردم نیاز داشتند با تمام وجود لبیک گفتند و اکنون نیز وظیفه دولت مردان می باشد که امانت داری کنند و فکری به اقتصاد کنند.
سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: باید مسئولین کمر همت را ببندند و سیاست های اقتصاد مقاومتی را پی بگیرند البته از چند سال گذشته رهبری تذکر می دادند و مسئولین باید به این سیاسیت اقتصادی توجه ویژه ای داشته باشند و سوگندی را که در قاتون اساسی قید شده و در ابتدای مسئولیت خود خورده اند باید پایبند باشند.
وی بیان کرد: شعار دیگر کافی می باشد و مردم و جوانان نیازمند عمل هستند و این ملت هم می توانند به این اینده امیدوار باشند گرچه هر مدت که میگذرد پی به بیانات و فرامین امام راحل و رهبر انقلاب می بریم و کلید حل مشکلات در تبعیت از فرامین رهبر انقلاب می باشد.
سردار شاهرخی در خاتمه افزود: مردم باید مراقب نفوذی ها باشند و نگذارند امورات و مسئولیت ها به دست نامحرمان بیفتد و در مواقع انتخاب باید دقت کنیم که سرنوشت خود و کشورشان را دست کسی ندهند که به ملت و ارمان های انقلاب ایمان ندارد و کسی که به امریکا و اروپا پناه می برد و سعادت را در دستان ان ها می بیند شایستگی خادمی این مردم را ندارد.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها