رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: همه مدیران و تصمیم گیران متفق القول هستند که در حال حاضر هیچ اولویتی برای ما مهمتر از سرمایه گذاری نیست.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۷۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد دره وزمی در دیدار با نمایندگان هلدینگ سرمایه گذاری بام که با حضور استاندار کردستان برگزار شد، به ضرورت سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در کردستان اشاره و اظهار کرد: بنابر تاکیدات مقام عالی دولت در استان، همه تلاش‌ها به رشد اقتصادی و جذب سرمایه گذاران متمرکز شده است.

محمد دره وزمی عنوان کرد: همه مدیران و تصمیم گیران متفق القول هستند که در حال حاضر هیچ اولویتی برای ما مهمتر از سرمایه گذاری نیست.

وی در این دیدار از حضور سرمایه ­گذاران این هلدینگ در حوزه پتروشیمی استقبال و ذکر کرد: ما هم اکنون دو مجوز برای احداث پتروشیمی داریم که ارزش سرمایه­گذاری هر کدام از آن‌ها یک و سه دهم میلیارد یورو است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: شرکت ایمیدرو نیز حاضر به سرمایه­ گذاری و شراکت ۲۰ درصدی در این پتروشیمی‌ها است که با حضور سرمایه­ گذاران بخش خصوصی این روند سرعت خواهد گرفت.

دره وزمی از آمادگی کامل برای حضور سرمایه ­گذاران در استان سخن گفت و افزود: در صورت جدیتِ "هلدینگ بام" برای سرمایه­ گذاری همه مسایل و امورات جاری در کمترین زمان انجام خواهد گرفت.

در پایان این نشست نماینده هلدینگ سرمایه­ گذاری بام گفت: این هلدینگ متشکل از ۵۰ شرکت داخلی و خارجی است که در حوزه راه، پالایشگاه و پتروشیمی پروژه‌هایی در دیگر نقاط کشور انجام داده است و تمایل دارد در استان کردستان نیز ۱۰ میلیارد یورو در حوزه ­های مختلف سرمایه­ گذاری کند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات