هم اندیشی متولیان کار و تولید در سپاه قمربنی هاشم(ع)

جلسه شورای عالی بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۷۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در جلسه شورای عالی بسیج کارگری استان، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تسلیت جانباختن جمعی از دریانوردان کشورمان در حادثه نفتکش سانچی، گفت: همه ما شاهدیم سالهای متمادی رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری شعار سال بر اقتصاد مقاومتی تإکید فرمودند.

سردار اکبری، افزود: رویکرد دشمن در ارتباط با وضعیت اقتصادی کشورمان دو موضوع تهدید و تحریم بوده است.

وی تصریح کرد: در بحث تهدیدها، ما روزی نیاز به فشنگ گازی داشتیم و حتی سیم خاردار را باید از خارج می آوردیم؛ اما امروز جزء قدرت های منطقه ای و جهانی به لحاظ نظامی و دفاعی هستیم.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تإکید کرد: صنعتگران ما در تمامی برهه های انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند که فراموش شدنی نیست.

سردار اکبری افزود: امروز باید باور کنیم اگر رشادت های شهیدان ما نبود، امروز هیچ چیزی نداشتیم. ما مدیون شهدا و مدافعان حرم هستیم، که در مقابل تهدیدات اهریمنی دشمن ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تولید باشد؛ ولی بازار فروش نباشد، فایده ای ندارد. در ارتباط با خواسته های عزیزان عرصه صنعت و تولید  باید همه ظرفیت های استان استفاده کنیم و سپاه آمادگی کامل دارد در بخش خدمات کارکنان و رده های سازمان بسیج همکاری کند و تمام خریدهایی که امکان آن در استان وجود دارد را از تولیدات استانی تهیه کند.

آقای جزایری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: در بحث وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بسته رونق اجتماعی و اشتغال فراگیر تهیه شده که سهم استان چهارمحال و بختیاری بیش از 40میلیارد تاکنون ابلاغ شده است.

وی در زمینه مشکلات صنایع استان؛ بحث فروش کالا را یادآوری کرد و افزود: صنعتگران و تولید کنندگان ما باید بروز شدن صنعت و تولیدات و رقابت با کالاهای دیگر را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ مردانی، مسئول سازمان بسیج کارگری  نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت 17پایگاه بسیج کارگری، گفت: آگاهی بخشی بصیرت افزایی جامعه کارگری، بررسی موانع و مشکلات پیش روی استان و کشور، فرهنگ سازی مصرف کالا و خدمات ایرانی، از برنامه های سازمان بسیج کارگری است.

ارسال نظرات