به همت حوزه 719 شهید اصل دهقان دیدار با خانواده شهیدان «صابری» «کرملو » و «داسدار» در نظرآباد با حضور فرمانده حوزه ، فرمانده پایگاه شهدای نجم آباد و بسیجیان این حوزه صورت گرفت .
کد خبر: ۸۹۷۶۰۷۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه 719 شهید اصل دهقان دیدار با خانواده شهیدان «صابری» «کرملو » و «داسدار» در نظرآباد با حضور فرمانده حوزه ، فرمانده پایگاه شهدای نجم آباد و بسیجیان این حوزه صورت گرفت .

فرمانده حوزه 719 شهیداصل دهقان با اشاره به جایگاه خانواده معظم شاهد اظهار داشت: اگر بخواهیم راه شهدا را حفظ و استمرار دهیم و دین خود را ادا کنیم باید مطیع رهبری باشیم و انقلابی عمل کنیم.

وی افزود: عظمت، ایثارگری، صبر و استقامت والدین و خانواده‌های شهدا چه در تاریخ و چه در آینده به ثبت می‌رسد چرا که هم اکنون این ایثارگری‌ها ادامه دارد.

فرمانده حوزه 719 شهیداصل دهقان تصریح کرد: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کنند.

وی از خانواده شهدا به عنوان طلایه‌داران و پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت یاد کرد و گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود و مسئولان باید همواره در جهت آرمان‌های شهدا و راه آنها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

مادر شهید کرملو نیز در این دیدار گفت :مهدی عاشق اسلام و انقلاب بود و یکی از پیروان مخلص امام و ولایت بود که در زمان جنگ به فرمان امام (ره) از  اولین نفراتی بود که در صفوف بسیج مردمی برای اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت.

مادر شهید گفت :شهادت افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود و افتخار بزرگتر حفظ و نشر خاطرات شهدا است.

 

خبرنگار بسیجی : چنکشی

ارسال نظرات