خبرهای داغ:

تشییع پیکر جانباز 50 درصد "صحبت الله غلامی" در سرپل ذهاب

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر جانباز 50درصد صحبت اله غلامی از یادگاران انقلابیون دوران دفاع مقدس، با حضور جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار سرپل ذهاب برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۸۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, یکی از یادگاران انقلابیون و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس  در شهرستان سرپل ذهاب روز گذشته به علت شدت مجروحیت و بیماری ناشی از قطع عضو، دار فانی را وداع گفت و به یاران شهیدش پیوست.

 

این رزمنده با صلابت و فعال از همان روزهای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صف اول رزمندگان بود و با حضور در جبهه های حق علیه باطل دوران دفاع مقدس ، پای خود را فدای اسلام و نظام کرد و قطع عضو شد.

 

صحبت اله غلامی در دروان دفاع مقدس با شهید صیاد شیرازی در یک جبهه حضور داشت و ارتباط تنگاتنگ و صمیمی در میان این دو بزرگوار بود چنانکه صیاد شیرازی پس از جنگ تحمیلی از ایشان عیادت داشت.

 

خانواده غلامی ولایتمدار و مقید به اسلام بودند ودر تمام صحنه های دفاع از وطن حضوری همیشگی داشتند، برادر این جانباز در ابتدای جنگ در منطقه کردستان به درجه شهادت نائل آمد.

 

وی با توجه به مشکلات جسمی50 درصد جانبازی، با عهد و پیمانی که با خدا داشت در دفاع از خاک میهن اسلامی کوتاهی نکرد و همواره با اخلاق شاخصی که داشت ادامه دهنده راه شهدا بود.

 

پیکرجانبازسرافرازصحبت اله غلامی امروز با حضور مسئولین شهرستانی و خانواده های معززایثارگران و جانبازان و عموم مردم ولایتمدار سرپل ذهاب در جوارحرم احمد ابن اسحاق(ره) و یاران شهیدش در خاک آرام گرفت.

 

خداوند روحش با روح اهل بیت(ع) و شهدا محشور نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار