سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل:
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل از برگزاری مراسم تجلیل هیات‌ها، باشگاه‌ها و مربیان برتر این شهرستان در ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۸۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

مراسم تجلیل از هیات ها، باشگاه‌ها و مربیان برتر در اردبیل برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبرگزاری بسیج از اردبیل عوض نخست در جمع خبرنگاران گفت: مراسم تجلیل و تقدیر از باشگاه‌ها، مربیان،هیات‌ها و نائب رئیسان ورزشی برتر شهرستان اردبیل با حضور مسئولین استانی در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل افزود:شاخص های ارزیابی براساس تعداد ورزشکاران سازمان یافته، تعداد آمار بیمه شدگان، قهرمان پروری، تامین منابع مالی، ارتباط و تعامل با اداره ورزش و جوانان از مهمترین عناوین می باشند.

وی گفت: ازانجا که توسعه ورزش همگانی با رویکرد ایجاد نشاط و سلامت برای عموم جامعه تاکید شده ، امید است با این دیدگاه که ورزش مقوله ی فراگیر می باشد با همکاری، تعامل سازنده و حمایت همه جانبه همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط از ورزش و با بهره مندی از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود شاهد تحقق اهداف پیش بینی شده در این شهرستان باشیم.

نخست خاطر نشان کرد: علاوه بر توسعه ورزش قهرمانی، باشگاههای ورزشی به عنوان مدرسه اخلاق بایستی با اندیشیدن تمهیدات لازم زمینه مناسب را جهت ارتقای فرهنگ عمومی ورزشکاران با در نظر گرفتن معیارهای اخلاقی فراهم کنند.

عوض نخست الزامات قانونی را در خصوص فعالیت ورزشکاران در اماکن ورزشی یادآور شد و تاکید کرد: بر اساس بخشنامه وزرات ورزش و جوانان کلیه افرادی که مبادرت به استفاده از امکان ورزشی می‌کنند بایستی نسبت به اخذ کارت بیمه ورزشی (کارت عضویت ورزشکاران سازمان یافته) اقدام کنند و در غیر این صورت فعالیت غیر مجاز می‌باشد. این مهم علاوه بر ورزشکاران شامل مربیان، داوران، سرپرستان و مدیران باشگاههای ورزشی نیز می شود.

ارسال نظرات